neděle 28. června 2009

22.-28.6. tréninkový týden s endurainingem

Jak měl týden zakončený Oseckým triatlonem vypadat? Asi takto:
po 22.06. Volno 0:00






ut 23.06. B-ZDV 0:40 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-ZV2I: 0x(2(10+10)+0)




st 24.06. P-KrZV 0:40






ct 25.06. Volno 0:00






pa 26.06. P-KrZV 0:30






fáze 2 C-Komp 1:00 C-SVR: 0x(2(3+4)+0) C-RVR: 0x(2(3+4)+0)




so 27.06. Race45-180 1:30






ne 28.06. C-ZDV 3:30







V zásadě byl celkem odpočinkový, ale v Oseku se to moc neprojevilo, nicméně podruhé to už pitvat nemusím:-)
Jak to šlo?
Volno v pondělí se celkem povedlo, byl jsem se jenom vyplavat po nedělním náročném kole a z bolavých ramen z Otrokovic.
V úterý jsem chtěl jít běhat ráno před cestou do Prahy, jelikož ale pršelo, musel jsem sbalit věci sebou. Na 20:00 jsem měl večer něco domluveno, takže jsem musel dříve. Práce se natáhla, ale plánovaná akce padla, takže jsem vyrazil navzdory dešti na běh a na cyklostezce kolem Vltavy se proběhl. V Práglu mne to běhání jaxi nejde.
Ve středu jsem zabojoval, vstal a dodržel plavání. Kurňa se mi nechtělo, ale snídaně v Rembrandtu po plavání mi to vynahradila:-).
Čtvrteční volno jsem vydržel:-)
V pátek jsem měl rozjetí, které jsem s ohledem na očekávané večerní bouřky zařadil na ráno a dobře jsem udělal. Přes poledne jsem se ještě půl hoďky okópal na venkovním bazéně v Olomouci.
V sobotu jsem dal závod, po kterém jsem se ještě zvládl s Téčkem asi 15 minut vyklusat a 10 minut vyplavat.
Na neděli jsem byl opravdu zvědav. V závodě jsem se zmáčkl, tak jsem měl obavy. A ty se naplnily beze zbytku. Domluva s Aldamanem byla 6:15 u Tesca. Alda dojel na čas, nicméně již cca 4 minutách jízdy chytil rychlý defekt. Tak co, než vyměnil duši, zdlábl jsem rohlík nachystaný na snídani. Jelikož to byl kousek, vrátili jsme se k nim domů, aby mohl dofoukat kolo na velké pumpě. Jenže, ujeli jsme asi 500m a další defekt. Co už, Aleš se vydal běžet a já jel na kolo sám. A to bylo teda. Vůbec jsem nebyl schopen své tlusté nožky roztočit, do Lhotky málem chcípl, a všechno furt proti větru. Fuj.
Navíc sice nic moc teplo (cca 19C), ale šílená vlkost, ve které jsem se potil jak dveře od chlíva a vůbec jízda na pytel. Chvílemi poprchání, jenom kousek z Bystřice do Holešova fouklo do zad, tož to jsem se zvetil a pěkně švihal. Musím říct, že jezdit na 145 tepl kolem 40kmph by mne opravdu bavilo jak hrom. Ovšem to bude chtít asi mírně potrénovat:-)).
Nakonec jsem to domů dobojoval, ovšem jaxem byl demotivovaný, dal jsem si na oslavičce u švagrů několik chlebíčku v rozporu s jídelníčkem. Co už, kdo je svatý, zejména když člověk ráno naváží 99,0 a má pocit rezervy.
Příští týden mě čeká trochu bušení před Litovlí, tak už by se mohlo počasí trochu vzpamatovat. Konexe s nepršením jsem vystřílel na Otrokovice a Osek, nezbývá tedy než doufat v náhodně příznivý vývoj.

4 komentáře:

  1. Škoda, na společné kolo jsem se těšil :-(. A jak nemám rád, když se moc mluví sprostě, cestou domů a ještě na běhu jsem nadával a sprostej jsme byl jak dlaždič :-(. Tak snad to vynde příští víkend, plášť už je v popelnici.

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby letěl už v době, kdy jsem Ti to říkal, mohli jsme jet dneska ve dvou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. to Aldaman: bud rad ze sis defekty vybral az v nedeli. Jinak by si v sobotu vice mene dostal sve "povesti" na kole :-D
    Jinak Marto 99kg uz je slusna vaha. Aspon nekde se ti dari podle tvych predstav :-) Peca

    OdpovědětVymazat
  4. Peca: To mně taky Martin hned říkal, štěstí v neštěstí :-). A kdyby se mně to stalo v závodě, těžko bych to rozdýchával.
    To je tím, že si nedal po závodě výborný gulášek, ale těstoviny :-)

    OdpovědětVymazat