neděle 9. listopadu 2008

2008 týden 3.-9.11. že by trošku pohybu?

Nuže tento týden byl druhým v mezocyklu a měl být vydatnější, než týden předchozí, což se podařilo a týden už vypadal skoro jako týden rekreačního sportovce a nikoli plážového povaleče:-).
V pondělí jsem sice moc brzo nevstal, ale přesto se přesvědčil, že stojí za uběhnout osmičku, než pojedu do práce a tak jsem také učinil. I polední plavání vyšlo, takže dobrý start týdne.
Úterý jsem měl nepracovní, protože jsem řešil nějaké následky sobotního průšvihu, ale ráno na běh jsem se vykopal a před polednem i odšlápl hoďku na trenažéru.
Práglová středa značí nečinnost, zato ještě nepracovní čtvrtek se podařilo obohatit o delší běh v kopečcích za krásného počasí, který jsem cítil ještě i v pátek, kdy se mi podařilo jenom zaplavat.
V sobotu jsme ráno ve složení Aldaman, Ondra a já vyrazili na dlouhý běh, plánováno kolem dvacky se závěrem v kopcích. V šest ráno se nikomu moc nechtěl, navíc Aldaman byl po nějaké kalbě, takže z kopců nakonec nebylo nic, moje záchrana, protože cestou zpět mi parádně došlo, při tempu 6:05 jsem tepal na 170-ti a měl problémy se vrátit domů. Asi mi dva nezvykle dlouhé běhy v rozmezí tří dnů ještě nesvědčí, ale rozběhám to:-)
Večer jsem pořádal pro několik členů rodiny ochutnávku dodávky vína ze Znovína. Nebudu se nijak zásadně rozepisovat, ale rozhodně doporučuji sauvignon z řady terroir levure, jde o nádherné plné víno, jeden z nejlepších sauvingonů na současném trhu. Vynikající je rovněž rulandské bílé ve výběru z hroznů. Vřele doporučuji.
V důsledku této ochutnávky jsem moudře zařadil na neděli volno:-))
Tabulka i tak ovšem vypadá poměrně optimisticky, příští týden bude náročné udržet běžecký objem s ohledem na víkendový plavecký kemp, ale snad to zvládnu, nebo to aspoň zkusím:-))

7 komentářů:

  1. Pěkný pěkný, už to začíná vypadat jako trénink. :-)

    Advid

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ten Savignonek jsem mel asi pred pul rokem a celkem parada, navic s tou voltazi ... :-).
    A nerikej, ze na kempu si mezi dopolednim a odpolednim treninkem nepujdes klusnout. V pizzerii si vecer das chutnou Palavu od Znovina (jestli jeste maji) a objemy mas v kapse :-).
    Téčko

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny, hele akorat v ty tabulce nekojarim ten trenazer, 18,89 je nejakej blabol za 70´slapani ne? IM

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle blog mě vždycky pozitivně motivuje. ... Objednal jsem víno ...

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně tě budu následovat. Teda v tom víně. Jinak sezona daleko...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No vida panáčku, to víno určitě vyzkouším :-).
    Jo a jak to máš s váhou :-).

    OdpovědětVymazat
  7. 2IM: ta vzdálenost sedí. Když jezdím večer u televize, mám nastaveno maximální převýšení, protože při menším odporu a vyšších otáčkách dělá trenažér větší hluk.
    Proto tak málo kilometrů, jsou do 6-ti procentního kopce:-)

    OdpovědětVymazat