neděle 30. listopadu 2008

2008 týden 24.11.-30.11.

Do týdne jsem vstupoval celkem dost unavený z týdne odpočinkového:-).
V pondělí jsem tedy vynechal běžecké aktivity, jenom zaplaval a trochu pocvičil s gumama a činkou.
V úterý jsem lenivě nevstal, ale šel běhat aspoň večer. Pomalu, tepy ale stejně dost vysoko.
Pragostředa značí volno
Ve čtvtek jsem zaplaval a večer sedl na trenažér.
V pátek ranní běh, po večerním trenažéru to moc nešlo, ale bylo potřeba jít.
V sobotu delší běh. Původně jsem chtěl běžet 25km, abych dosáhl týdenní plánované kilometráže 50km, nicméně jsem trochu zaspal a jelikož jsem se snažil tepat nízko, nestihl bych plánovaný odjezd z domu, musel jsem plán zkrátit. Škoda, večer paříme na Labuti s kolegy z práce, takže to na běh moc nebude.
A skutečně, neděli mám lemroidní a ordinuji volno. Ne, že by byla bůhvíjaká kocovina, ale nevyspání hraje svoji roli a stejně se mi nechce.
Tabulka nevypadá zle, příští týden na běhu trochu přidám.

8 komentářů:

  1. No vidíš, že to jde odtrénovat, aniž by jsi se zničil :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Tabulk ze kterych se dozvim, ze jsem trenoval hodne me vzdy potesi :) IM

    OdpovědětVymazat
  3. Ječmínku, tá tvoja tabuľka je naozaj poriadne zamotaná, ale nakoniec som sa z toho nejako vysomáril.

    OdpovědětVymazat
  4. souhlas, tabulka je hrozna, taky se vzdycky ukecavam, abych se v ni hrabal, kdyz se chci neco dozvedet :)
    IM

    OdpovědětVymazat
  5. Je to zkopirovana tabulka ze sporttracks a jsou v ni vsechna data.
    Tabulkovasen, kdy jsem tato data rucne opisoval, uz me nastesti pustila:-).

    OdpovědětVymazat
  6. Nepoužívat sporttracks tak se v tom nevyznám.
    Minulá tabulka byla daleko přehlednější, jsi pěkný lenoh :-).

    OdpovědětVymazat
  7. lenoh jo? To jakože mám něco s nohou?:-)) Vyhodiljsem denní součty, pokud mám ve dni více než jednu aktivitu. Víc nic na tabulce měnit nebudu. Komu se nelíbí, ať se na ni nedívá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš jak to jde, hned je to přehlednější :-).
    P.S. "c" se mi nějak zatoulalo. A na nohy si poslední dobou pořád stěžuješ :-).

    OdpovědětVymazat