neděle 4. října 2009

Týden 28.9.-4.10. skoro bych řekl běžecký:-)


Program na poslední "bušící" týden před Grymovskou desítkou vypadal následovně:
po 28.09.B-ZDV1:20




ut 29.09.Volno0:00




st 30.09.B-Komp1:00B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-MxR: 2x(4(0,8+3)+8)200m dle rozpisu



Říjen 2009
ct 01.10.Volno0:00




pa 02.10.B-Komp1:10B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-LaR I: 0x(1(45+0)+0)



so 03.10.B-ZDV1:20




ne 04.10.Volno0:00


Řekl bych, že jsem ho i celkem solidně dodržel a dal si po delší době pěkně běžecky do těla.
V pondělí 28.9. byl zasloužený svátek spojený s volnem. Na delší běh jsme se vypravili s Aldamanem a nezbývá než po x-té konstatovat, že delší běhy s někým jsou vůbec to nejlepší, co se dá v tréninku zažít, zejména když vám k tomu přeje počasí babího léta:-).
V úterý jsem dodržel plánované volno a ani jsem s tím neměl nějaký zásadní problém. Bohužel, mírný problém s vodou v uchu, který jsem pociťoval od minulého čtvrtku, se dost podstatně zhoršil, na ucho výrazně hůře slyším a jakoby mi v něm "bublá".
Navzdory své obecné nelásce k lékařům jsem se tedy ve středu vypravil na ušní v Přerově, vyseděl si sakra dlouho v čekárně, vyplnil jakýsi dementní formulář než mě pustili do ordinace, ale nakonec se do ní dostal. Můj předpoklad o nějakém zavilém mazu v uchu se nepotvrdil, ucho bylo čisté. Následovalo audio měření a velmi pitomé výsledky. Pravé ucho mám na hranici normálního sluchu, levé (to "bublavé") asi o 20% horší. Doktorka povídala cosi o disbalanci sluchu, otázku jak se to mohlo stát při plavání, protože než jsem vlezl ve čtvrtek do vody, žádný problém nebyl, nechala bez povšimnutí. Návrh léčby byl 5 dní na kapačkách při hospitalizaci! To jsem odmítl a dostal jakési troje prášky. Dnes je neděle, prášky poctivě jím, ale pokrok 0, nejspíš se vypravím na jinou ambulanci. Zážitek z nemocnice mi doplnila návštěva lékárny, kde jsem si stoupl do fronty "výdej léků bez darovací smlouvy na poplatky" v naději, že půjde rychle. Omyl, i v této řadě stály milovníci ČSSD neschopní i triviální darovací formulář vyplnit správně, čímž naprosto katastrofálně zdržují. Když jsem se ozval, že o devadesát korun za 3 položky na receptu od eráru nestojím a rád bych tedy byl alespoň obsloužen rychle, byl jsem označen za asociála, zloděje a šel raději do lékárny ve městě. Nezakázali mi ale nic, takže na ordinovaný běh jsem se odpoledne vydal. Bylo tam 2x4x200 naplno a asi v životě (kromě plavání:-) se mi dvoustovka nezdála tak dlouhá.
Čtvrteční volno jsem opět dodržel, nějak to v práci nestíhám ani na bazén.
V pátek mě čekal po čtvrté trénink 45 minut v tempu 4:30 se 3 minutami chůze po dosažení tepu 178 bpm. Poprvé se mi ten trénink fakt líbil a asi jsem ho i běžel tak, jak to má nejspíš vypadat. Pěkně jsem si mákl.
Ono máknutí jsem si pěkně vyžral při delším sobotním běhu. Bylo krásně, šel jsem trochu kopečky a asi po 11-ti km mi pěkně došlo. Ono to sice pocitově hezky běželo, nicméně tepy ukazovaly, že to není ok. Ovšem já je jaxi zapomněl sledovat a začal jsem s tím až když už bylo pozdě. Na oddílové ukončení sezóny jsem jel raději autem, protože pít v tomto stavu alkohol (a to jsem netušil, že kolegové vzali na čep vynikající náchodskou kvasnicovou 16-tku!:-) by znamenalo rychlodraka jak bejk.
Nedělní volno se vyloženě hodilo. Dali jsme s dětmi delší vycházku, vyzvedli cestou manželku, která s dětmi ze školy hrála od rána ringo a zašli si na Labuť na nedělní obídek. Jehněčí hřbet s omáčkou z černých oliv a ančoviček s restovanými fazolkami a cuketou se slaninou a česnekovou bagetkou zapitý dornfelderem2007 v pozdním sběru z vinařství Jedlička-Novák sice neodpovídal dokonale naplánovanému jídelníčku od endurainingu, ale byl prostě vynikající. Zmiňovaný dornfelder vřele doporučuji vaší pozornosti. Ročník 2007 už sice není v nabídce, ale srovnatelný ročník 2008 je ke koupi přímo u výrobce.
Dobře najeden a napit musím tento týden hodnotit jako tréninkově dobrý. 2 kvalitní tréninky v rychlém tempu (na mne) a celkový objem 60km už začínají připomínat skutečný běžecký trénink. Navíc dnes ráno napsala váha pouhých 95,5, což je sice minimálně 0,5kg na vrub únavy, ale stejně se na to dobře dívá:-).
Od pondělí zbývá poladit a v sobotu desítka s Labutí tentokrát už na ostro:-D






1 komentář:

  1. Sakra 60km tydne, tak na to se asi v zime nedostanu :-) Uz to s treninkem moc neprehanej at mas v sobotu lehke nohy :-) Kazdopadne v sobotu budu drzet palce at jses s vykonem spokojeny. Peca

    OdpovědětVymazat