pondělí 28. září 2009

Týden 21.-27.9. s nepovedeným předzávodním testem

Plán na tento týden vypadal asi takto:
po 21.09.Volno0:00




ut 22.09.B-Komp1:00B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-MxR: 2x(3(1,3+3)+8)




st 23.09.B-Komp0:30




ct 24.09.Volno0:00




pa 25.09.B-Komp0:30




so 26.09.Race0-450:40





ne 27.09.B-Komp0:30




Rozhodně nemůžu říct, že bych tento týden byl vzorný sportovec držící se plánu.
V pondělí jsem musel místo odpočinku zařadit plánovaný úterní trénink, protože v úterý jsem cestoval do Prahy s časným startem a pozdním návratem. V poledne mi navíc i vyšlo zaplavání si, takže mě ani tak hrozně nebolely nohy při úsecích, jak jsem se obával.
Ve středu jsem si dal pěkný kompenzační běh přes Čekyňský kopec po návratu z práce. Balzám na nervy.
Ve čtvrtek jsem si aspoň chvíli zaplaval přes oběd, což se mi podařilo i v pátek, kdy jsem před tím ráno chvilku zaklusal. Tím ovšem páteční sportovní pozitiva končí, protože večer se zastavili kamarádi a trošku jsme přetáhli, no možná trošku více:-), takže jsem se rozhodl nejet na sobotní závod a dát si rychlostí test na trase desítky, k níž má současná příprava směřuje. Běžet se se mnou vydal i Peca s tím, že zkusím běžet tempem 4:40 a vydržet celou trasu. Už od prvních kroků bylo zřejmé, že to bude těžké, po kilometru brutální, po dvou katastrofální a po cca dvou a půl se mi tak chtělo zvracet, že jsem musel přejít do klusu. No prostě povedený testík:-(.
Jelikož jsem tak pošpatil, rozhodl jsem se zopakovat test v neděli. Bohužel, výsledek byl týž jen s malým rozdílem. Rozběhl jsem to hezky a držel se na 4:30. Bohužel, po 2km se mi obrátil žaludek a finíto, přičemž končil jsem na 171-ti tepech, což není tak moc s ohledem třeba na v minulých týdnech několikrát absolvovaný trénink na 45:00 minut ve 4:30.
No nic, tento týden si trochu máknem, příští se pošetříme a uvidíme, jak to 10.10. na desítce dopadne. Datum vypadá numerologicky nadějně:-)









1 komentář:

  1. že by třeba o 10"/km pomaleji? :) hod tam nejaky kila s MK, potrebujes se uvolnit a a trochu nabudit svaly, ted uz stejne asi nic nenazenes. M

    OdpovědětVymazat