neděle 6. září 2009

Týden 31.8.-6.9.: bachroni to do kopce mají těžké

Tento týden měl být v duchu pokračující práce na zrychlování běhu s poněkud mimoplánovou časovkou do kopce v něděli. Plán vypadal asi takto:
po 31.08. Volno
ut 01.09. B-Komp 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-LaR I: 0x(3(4,5+4)+0) 3x1km po 4:20
st 02.09. C-Komp 1:20
fáze 2 C-Komp 1:20 0:00 0 Detail
ct 03.09. B-ZDV 1:20 0:00 0 Detail
pa 04.09. Volno 0:00 0:00 0 Detail
so 05.09. B-Komp 1:10 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-LaR I: 0x(1(45+0)+0) LaR - po 4:30
ne 06.09. C-Komp 0:45 C-SVK: 0x(2(2+3)+0) C-RVK: 0x(2(2+3)+0) rozjetí RVK
fáze 2 Race0-45 0:25 Kozlov
fáze 3 C-Komp 0:20 vyjetí

Hned v pondělí jsem jej nedodržel. Bylo hezky, tož jsem vyrazil na kole do práce. Panu Krejčímu se to moc nelíbilo, tak mi vnutil odpočinek aspoň na středu:-).
V úterý mne čekaly kiláky v tempu 4:20, ze kterých jsem měl, myslím oprávněně, obavy. Nakonec to dopadlo celkem fajn:-), byť to bylo ráno na lačno. Zajímavým postřehem je, jak se i mírné stoupání kolem Bečvy může projevit na čase viz. 2. a 3. úsek.
Ve středu jsem si teda dal volno, když už to nemohlo být jinak.
Na čtvrtek byl plánován mírně delší běh, který jsem zvládl a proklatě u něj cítil úterní ostré kiláčky.
Páteční volno jsem vyplnil (kromě práce ovšem:-) prvním poprázdninovým plaváním, ze kterého mne navzdory nízké intenzitě bolí ramena ještě teď. Rozplavat se bude ještě chvíli trvat.
V sobotu jsem byl pln očekávání. Při plánovaném tréninku stejném jako minulý týden (tzn. 45min na tempu 4:30 s pauzou 3 minuty chůze po dosažení tepů 178) jsem po úterku doufal, že by uběhnuté úseky mohly být i výrazně delší než posledně. Realita ovšem byla poněkud jiná. Přestože jsem se cítil poměrně dobře, tepy šly strašně rychle nahoru a 178bpm bylo dosaženo razdva. Ach jo, místo očekávaného prima tréninku trápení na ultimo a jedna chodecká vložka navíc proti minulému týdnu. Ještěže se původně domluvený Aleš v pátek ožral a v sobotu kvůli nevolnosti na společný běh nepřišel. Odpoledne jsem si ještě chvíli zacvičil s činkama (v Hervisportu měli zlevněné jednoručky, tak jsem si po létech k velké čince pořídil i nakládací malé činky) a vyrazil na oslavu do Olomouce. Kvůli plánované nedělní časovce jsem se obětoval jako řidič, nechal pařit manželku a v pořádku se kolem půlnoci vrátil domů očekávaje vynikající výkon.
Ten se v neděli bohužel nedostavil. Nebylo to sice tak hrozné, jak jsem se obával, nicméně Aldaman mi nadělil skoro minutu čtyřicet, Balda ještě o sekundu více, o ostatních oddílových kolezích nemluvě, protože tam těch minut bylo výrazně více. Výsledky budou někde na selasportu, můj čas byl nějakých 27:30, skoro 2:30 za osobákem z předloňska. Ani pořádná porce grilovaného kolene z předchozího večera se na výkonu pozitivně nepodepsala, nechápu:-).
Po časovce jsme si s Alešem dali po pár pivkách a proti větru se vrátili domů, pěkná zabíračka.
Příští týden mě čeká "odpočinkově", jenom práce bude hodně:-)

3 komentáře:

  1. Já kumuloval energii v pátek a ještě v neděli jsem toho měl plný zuby a nahoře na kopci jsem málem umřel.

    OdpovědětVymazat
  2. Termínus technicus-kumulace energie, to se mně líbí aldamane, to si zapamatuju. Zítra večer budu kumulovat energii na rautu v Brně :-)) a žádné vysilování třeba během.
    mapo

    OdpovědětVymazat
  3. Vysledky z radaru uz jsou zde: http://www.mesto-lipnik.cz/user_data/zpravodajstvi/File/odbor_skolstvi_a_kultury/ostatni/radaryvl09.pdf

    OdpovědětVymazat