neděle 25. října 2009

Týden 19.-25.10. se sportovními testy a vynechaným tréninkem.

Týden měl vypadat takto:
po 19.10.B-Komp1:20B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-LaR I: 0x(3(15+10)+0)3x3km po 5 min ..



fáze 2Race0-450:30Testy Mohelnice



ut 20.10.B-Komp0:30



st 21.10.B-ZDV0:50max 65 min ZDV .



ct 22.10.Volno0:00



pa 23.10.Volno0:00



so 24.10.B-ZDV1:40opět členitější ..



ne 25.10.B-Komp0:30max 60 min komp .



V pondělí jsem vyrazil ráno na měření laktátové křivky v Mohelnici. Před zimní přípravou pro změnu na běhátko. Celkem jsem se těšil a říkal si, jak mi parádně vyjdou, když Grymovská desítka dopadla docela dobře. Výsledky jsou k vidění tady. V zásadě reflektují jarní výsledky z kola. V kostce: jsem tlustej, pomalej a mám velmi nízkou odolnost proti laktátu, čili nic nového či překvapivého:-). Jediné překvapení pro mne znamená výsledek poskakování na koberečku, protože jsem opravdu netušil ani ve snu, že u mne převažují rychlá vlákna.
Na večerní fázi s úseky už bohužel nedošlo, protože manželka po mém návratu z práce vyrazila "na lepší" a já s dětma trénovat zatím nemůžu:-) Tak jsme s Matýskem aspoň na chvilku vytáhli činky:-))
Na úterý jsem tedy místo kompenzačního běhu zařadil tříkilometrové intervaly v tempu 5:00. Ráno jsem nevstal, musel jsem tedy odpoledne, kdy mne na kole doprovodila Maruška. Na zpáteční cestě už se trochu stmívalo a půjčená čelovka jí udělala velikou radost. Akorát já jsem prdlajs viděl:-).
Ve středu jsou potřeboval přijet brzy ráno do práce, a večer se vrátil dost pozdě. Trénovat jsem se tedy nevydal, což tedy znamenalo 3 dny volna, protože čtvrtek a pátek jsem ke své velké "radosti" strávil v Práglu. Sice jsem sebou běžecké věci měl, ale ve čtvrtek večer jsem nakonec podlehl vábení kolegů a Potrefené Husy před během.
V sobotu jsem měl na běh jenom velice krátké okno, protože dopoledne manželka trávila v práci na tvoření s dětmi ze školy a odpoledne vyrážela na sraz ze základní školy. Na běh jsem tedy mohl vyrazit jenom krátce po obědě, což je skutečný zážiteček, běh s plným bříškem:-). Také proto jsem přes doporučení zařadil kopce až na druhou polovinu tréninku, protože začít v nich by asi znamenalo žaludeční příhodu. Odpoledne se stavili rodiče, protože maminka je čerstvě v důchodu, dali jsme si tedy s dětmi několik kol kvarteta a člověče nezlob se, uložili je spát a na oslavu důchody si dali trošku vína. Samé sladké věci, které se mnou manželka nechce pít:-).
V neděli jsme měli pyžámkový den. Manželka totálně z formy po návratu ze srazu ve tři ráno, já sám taky blbě spím a děti na o hodinu delší noc moc nereflektovaly, máme tedy spíše o hodinu delší den. Oběd na dovážku, pohádky, deskové hry a až v podvečer krátká vycházka, po níž jsem se dokázal i vykopat chvíli klusat a testnout novou čelovku Fenix HP 10, která mne tak nadchla, že o ní nejspíš v dohledné době napíšu recenzi.
Celkem jsem nenaběhal ani 50km, takže příští týden před Otrokovickým půlmaratonem ještě budu muset trochu přitlačit, ať to tam aspoň trošku jde. A potom už odpočinek. Tento týden to na mě nějak dolehlo a na pauzu už se fakt těším.







1 komentář:

  1. Zajímavé testy. Rychlá vlákna mne vůbec nepřekvapují mj. po shlédnutých tepovkách tvých závodů. Nízké toleranci laktátu u bývalého plavce vůbec nerozumím. No, asi bych měl testy taky zkusit a dovzdělat se:-)

    OdpovědětVymazat