neděle 4. května 2008

2008 týden 18 (28.4.- 4.5.)

První ze dvou krátkých květnových týdnů se dnem volna ve čtvrtek. Michal mi vymyslel toto:

Pon- klus 12km na 145
Ute-5R, 10x100/MK100, V3
Str- volno
Ctv- závod + odpoledne vyjeti 40km kolo volne
Pat- kolo
Sob- kolo
Ned- souvisle 27km, na ubehnuti dle pocitu vystupnovat

Hned v pondělí jsem rozpis nedodržel. Bylo hezky, ráno jsem měl kopr na běh, takže jsem jel do práce na kole.
O úterním dvoufázovém tréninku jsem dokonce napsal sólo článeček.
Ve středu prima Práglovýlet, takže volno.
Čtvrtek = závod
V pátek to risknu a do jedu práce kolmo. Po Ječmínkově běhu mě bolí nohy jako hrom, takže i když je předpověď nějistá, bicykluji. V poledne jsem dokonce zaplaval a odpoledne z práce valil jak o život, protože místy lehce pršelo. Na zmoknutí to nebylo, na totální zašpinění kola jo.
Sobotní program máme nacvakaný, takže běhat vyrážím před šestou ráno a dobře dělám, zbytek dne proprší. Jdu na 27km, první půlka dobrý, na druhé zkusím přidat a na 20. km mi došlo jako hrom. Jedl jsem i pití měl sebou a stejně jsem se domů sotva ploužil. Asi kombinace čtvrtečního závodu a pátečního ostřejšího podvečerního kola.
Pak už čekají jenom samé příjemnosti. K obědu grilování pod širým nebem (resp. širou stříškou, kam jsme se museli uchýlit před deštěm), kuřecí steaky, paprikové klobásy, grilovací klobásy, no prima akce. Ještěže jsem řídil a nemusel to prolívat pivem:-)).
Večer se pro změnu nesl ve znamení křidélek, sýrů s ušlechtilými plísněmi a jak zřejmo, vína. Po delší době se stavil Tomáš s chotí a opět jsme si potvrdili, že Znovín je jako výrobce vína u nás v poměru kvalita/cena. Z konzumovaných vzorků bych vyzvedl vlašáček z Mikrosu v pozdním sběru ročník 2005 (v době, kdy jsem ho kupoval byl za vynikající cenu, ještě i dnes je celkem běžně k mání) a znovínský rýnský ryzlink z řady terroir levure. Ten je doposud v nabídce a jeho vyzkoušení vřele doporučuji. V boxu už jich pár mám:-). Večírek se protáhl, což znám už jenom z vyprávění, protože jsem o půl noci začal klimbat a raději šel spát:-))
Tím pádem jsem měl neděli o něco méně krušnou než milostivá paní, která se s návštěvníky loučila o půl čtvrté ráno. Přestože jsem měl vycházku na kolo na dopoledne a předpověď na odpoledne hrozila přeháňkami, zahnal jsem manželku zpět do postele, postaral se o děti, "navařil" (pochváleny budiž dovážkové služby, tento týden od Madonny:-)) a vzbudil ji až na oběd.
Sice jsem také nebyl úplně svěží, ale po jídle jsem přesto vyrazil na kolo. Mraky se honily, nad Bystřicí vypadalo černo, takže jsem přehodnotil trasu, vyjel si na Helfštýn (šewy už tam na pivu po šele neseděl:-) a protože se mi nechtělo blinkat, sjel jsem a vydal se na Kozlov od Lipníka. Tam už to bylo slabší, ale naštěstí se začalo nějak víc mračit, takže jsem cestu nenatahoval a vyrazil domů pod záminkou nezmoknutí, což se taky podařilo.

Celkem to nebyl špatný týden, jenom aspoň jedno dlouhé kolo tam chybí, tabulka zde. Jak to tak vypadá, první výlet delší 100km bude Mamut Tour. Příští týden bude spíše relaxační, protože pojedeme na prodloužený víkend do Jeseníků a ještě jsem se ani nezeptal, jestli si můžu vzít kolo:-). A kdo napjatě čeká, jak to vypadá s váhou, tak navzdory náročnému víkendu je v neděli na 97,0kg. Chce to malinko ubývací proces urychlit, ale když těch dobrot a akcí je tolik:-))

11 komentářů:

  1. No s tim kolem je to letos fakt marne. Ale kdyz ma clovek stesti tak se mu dari nezmoknout jako tobe :-) Ja si vyrazim na zavod kde je 25km kola a hned to fasnu:-) Myslim, ze na to hubnuti by jsi potreboval zaradit nejaky intenzivnejsi trenink. Je mi jasne, ze ty na ironmana potrebujes nahonit vytrvalost, ale myslim, ze ted ti vic pomuze kazde kilo dole :-)Peca

    OdpovědětVymazat
  2. intenzita nemá s hubnutím co dělat, v mém případě je to jednoznačně o životosprávě. Přesně vím, kde mne tlačí bota:-)

    OdpovědětVymazat
  3. JJ, je to o nezrani :), ale snizil si to a navic jsi pekne potrenoval, cili chvalim, pokracuj v obéééém :) IM

    OdpovědětVymazat
  4. Jak,že už jsem tam nebyl... já sem tu furt,takže už můžu jet domů a nemám tu na Tebe čekat s tím "větrákem"? No já už bych ho nepil. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. a kde sedíš? Já se stavoval v Týnu pod kopcem na Budvárek. Jestli tam někde šudláš desítku, tak to už na noc nejedu:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ani se ti nedivím, že máš problémy něco shodit. Takové žranice, kdo by odolal, že?
    Ale opět jsi pěkně potrénoval, takže zlepšení na Moraviamanu bude určitě, bez ohledu na váhu :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby jsi se po závodě vyklusal, třeba by tě nohy tak nebolely :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vyklusání je fajn, ale když na Tebe čeká žena s dětma, nemůžeš se zdržovat ptákovinama. I tak mi utekl kus tomboly, zrovna když se tahalo moje číslo:-)

    OdpovědětVymazat
  9. dalsi slusnej tyden, jen ti nevyslo to jedno dlouhy kolo, me toho v posledni dobe nevychazi vic ;) vim ze si asi moc vybirat nemuzes, ale mas teda odvahu, ja bych kilometr v kuse na 20-ce asi neuplaval, me to proste prijde kratky a mam pocit ze se mi z toho vecnyho toceni se zamota siska a hlavne zapomenu kde sem :)

    OdpovědětVymazat
  10. mám velkou výhodu v tom, že neumím kotoulovku:-). Jinak rozdíl mezi 20 a 25 mi příjde zanedbatelný, jestli na kilák kroutíš 40 nebo 50 bazénů, mi příjde jako v podstatě stejná pakárna. Už aby v Olomouci otevřeli venkáč a hurrá na padesátku, aspoň teda dokud bude studená voda a nepoleze do ní moc lidí:-))

    OdpovědětVymazat
  11. jelikoz sem vyrost na 25-ce tak mi 20-ka, nebo nedej boze kratsi bazeny prijdou jako takovy prditka a hlavne se na nich ztracim pri pocitani bazenu :) jinak cumim ze zrovna ty ses nikdy nenaucil pouzivat kotoulovku, to nechapu :) ja se na leto zas netesim, v CB zavrou vnitrni 50, ktera byva obcas slusne prazdna a v Praze mi zavrou Strahov.. aspon me to obcas donuti plavat venku ;)

    OdpovědětVymazat