neděle 18. května 2008

2008 týden 20 (11.5.- 18.5.)

Tento týden s výjimkou běhu tréninkově celkem vyšel. Jinak už to bylo slabší, ale to sem nepatří.
Pondělí: do práce a zpět na kole.
Úterý: vykopal jsem se ráno z betle a odklusl desítku a teprve po ní razil na kole do práce.
Středa: opět na kole v práci a přes poledne bazén. Olomoucký venkovní je už napuštěn, takže navzory relativně studené vodě jsem v něm odplaval 2 kiláčky.
Čtvrtek a pátek z důvodu služebního cestování nic. Odpočinkem bych to nenazval, ale trénovat moc nešlo.
Sobota: mamut tour
Neděle: lehce jsem si ráno vyklusl vytřepat únavu z nohou, ale blbě jsem plánoval. Z důvodu málo běžeckých km v uplynulých dvou týdnech jsem zařadil 15km a udělal chybu. Na dvanáctém mi pěkně došlo a domů jsem se sotva doploužil. Naštěstí jsem to v aquaparku v Hranicích trochu uvolnil.
Konečně týden s kolem 300km, aspoň jedním plaváním a málo během (tabulka). Příští týden bude běžecky výživnější (doufám:-), protože jedu na dva dny na školení, kde se snad bude dát aspoň trochu běhat, ve středu Praha s vynuceným volnem a pak se uvidí, snad půjde i něco najet.

5 komentářů:

  1. Teda ty jsi, ale divočák TY si jedeš do Litovle a do Otrokovic pro osobáky co :-)!
    A co váha, už minulý týden jsi ji zapomněl napsat a teď opět !!

    OdpovědětVymazat
  2. nezapomněl, schválně nepsal. Žádný pokrok.

    OdpovědětVymazat
  3. To je normálně zatajování skutečností. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se da kolo pres 120, tak je to vzdycky dobry objem. Ja mel smulu, 2 treninky mi prekazil dest a tak z planovanych 300 je 200. Jinak u me vaha pokrok, ze 66 na 65 :). Diky tomu, ze jsem se vecer po 19h udrzel neplenit lednicku a u vecere jsem se neprejidal. IM PS: Palava byla fantasticka ...

    OdpovědětVymazat
  5. s uspechem Palavy jsem pocital ;-). Ta chardonka Ti nejspis bude chutnat jeste vic. Mrkni pak na www.znovin.cz za jaky penize jsou to lahve. Budes prekvapen. JM

    OdpovědětVymazat