neděle 31. května 2009

25.-31.5.2009 tréninkový týden s endurainingem

Jak jsem slíbil, zveřejňuji první týden s endrurainingem. Není to tedy první týden podle jejich plánu, ale teprve teď jsem se pustil zase do psaní. Budu moc rád, když mi kompetentní průběžně dají vědět, co si myslí o plánovaném a samozřejmě i o provedení:-).
Nebudu tady nijak detailně řešit jídelníček, snad se jen občas zmíním, jestli jde váha nějak uspokojivě dolů.
Takže jak měl vypadat tento týden:

po 25.05. P-Vypl 0:40






ut 26.05. Volno 0:00






st 27.05. C-ZDV 1:10






fáze 2 C-ZDV 1:30 C-SVR: 0x(2(20+15)+0) C-ZV2I: 0x(1(7+0)+0)




ct 28.05. B-ZDV 0:40 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-ZV2I: 0x(3(5+5)+0)




fáze 2 P-KrZV 1:00






pa 29.05. C-Komp 1:00






so 30.05. C-ZDV 3:00 C-SVK: 0x(4(6+6)+0) C-RVK: 0x(2(6+6)+0)




ne 31.05. Volno 0:00







Plnit se mi ho celkem dařilo, tedy až na závěr týdne, kdy počasí poměrně znemožnilo plánovanou cyklistiku. Detaily tréninků je možno sledovat u mého profilu na runsaturday.
Pondělí: plánované plavání jsem dodržel:-)
Úterý: po dohodě a zejména proto, že jsem zrušil plánovanou služební cestu do Prahy, bylo zařazeno kolo. Předpověď na středu totiž byla krajně pesimicstická. V zásadě jsem program dodržel až na to, že delší fázi jsem absolvoval ráno a budu to tak dělat asi vždycky. Přivstat si na delší trénink zvládnu, ale natahovat tréninky po práci se mi nechce, taky se potřebuji vidět s dětmi:-). Motiv C-SVR je silová rychlostní vytrvalost, kdy mám točit 70-75 rpm a držet tepy kousek pod ANP a považuji ho zatím za nejzábavnější vůbec, narozdíl třeba od kadenčních tréninku do kopce, ale o těch jindy:-))
Středa: mělo být úterní volno, ale hodil jsem tam polední plavčo zpestřené policejní vložkou.
Čtvrtek: ráno jsem si dal pěkný běh, který opět potvrdil moji teorii o pozitivním vlivu sladších vín na sportovní výkon. Plánovaný běh, kdy mám běhat na tepech 135-150bpm, přičemž ty pětiminutové intervaly mám přidávat na tepy do 160-ti, jsem zvládl s průměrnými tepy 147 v tempu 5:51. Prostě paráda, fakt mi to šlo a bavilo mě. V poledne jsem dal i plavání, jenom ho musel pokrátit na 40 minut. Už podruhé jsem byl plavat ve venkovní padesátce v Olomouci a musím říct že 3 lidi v bazéně jsou opravdu bezva počet na trénování.
Pátek: na 12:00 jsme byli objednáni na opraci s Růžou kvůli nádoru na mléčné žláze. Bohužel, ve stejném termínu byla objednaná Maruška na jakousi prohlídku, kam s ní musela manželka, takže veterina zůstala opět na mně. Jelikož bylo hnusně a já tam měl volné hodinové kolo, vyměnil jsem zadní kolo a hodil durateca do trenažéru. Nic moc teda, když už člověk jednou začal jezdit venku.
Sobota: plánované delší kolo s úseky. Podle předpovědi bylo jasné, že to nepůjde. Smlouval jsem s trenérem o delší běh, protože ten mi v mrholení nevadí a nakonec to usmlouval na 2 hodiny maximálně s tím, že se večer na sraze moc neopiju a zkusím ty úseky odjet v neděli, umoudří-li se počasí tedy. Domluvený jsem byl s Aldamanem na ráno, musel jsem to ale změnit, protože veterinář jel na nějakou konferenci, takže na kontrolu jsme museli jít už na 6 ráno před jeho odjezdem. Rozladění kvůli komplikaci s ranním během bylo zbytečné, protože celé dopoledne usilovně pršelo. Nakonec ale klapl výběh s Aldamanem po obědě. Dařilo se mi držet tepy hezky nízko při tempu 6:06 průměr 146 bpm. Je ale pravda, že v poslední půlhodině už mi začínalo docházet (po hodině a půl jsem měl průměrné tepy 141bpm, super!!!), přece jenom mi ty delší běhy chybí a budu muset požádat trenéra, abychom tam nějaké přidali. Celkově pěkná upovídaná dvacka, navíc když jsem se po ní zvážil, dalo to 99,2. Je ale pravda, že jsem se trochu zbytečně oblekl, dost potil a napil se až po vážení:-)
Neděle: volno. Prší celý den, navíc mám kocovinu. Už je to trochu lepší, ale pořád nic moc. Ještěže prší:-).
Navzdory dnešnímu volnu jsem odtrénoval pěkných 10 hodin, byť jsem se dostal na kolo jenom jednou a to je velká škoda. Příští týden je předpověď také na pytel a navíc ho mám jako odpočinkový s tím, že ve čtvrtek jedu do Mohelnice na testy laktátové křivky a v sobotu si zkusím jako terénní test časovku na Kozlov. Takže jsem zvědav. Vypadat by to mělo nějak takto:

po 01.06. U-POS 0:20






ut 02.06. B-Komp 0:30

Praha



st 03.06. Volno 0:00

Praha



ct 04.06. C-ZDV 0:30

Testy Mohelnice



fáze 2 C-Komp 1:20






pa 05.06. Volno 0:00






so 06.06. C-ZDV 3:00 C-RVR: 0x(1(4+0)+0)
test Kozlov pře ..



ne 07.06. U-Reg 1:00

prostě se jen c ..



Žádné komentáře:

Okomentovat