sobota 7. července 2007

Týden 2.-8.7.

Tento týden se nesl ve znamení dovolené v Beskydech, které ale bohužel příliš nepřálo počasí. Tato nepřízeň vedla jednak k menšímu objemu naběhaných kilometrů, než jsem plánoval, druhak i k dřívějšímu odjezdu domů.
Pondělí: krátký podvečerní běh ukončil začínající déšť. Chvilku jsem váhal, zda to nerisknout a nepokračovat, ale dobře jsem udělal, protože těsně po návratu na chatu vypukla celkem silná bouřka doprovázená solidních vichrem a lijákem. Vyšlo to na nějakou sedmičku, ale aspoň kopcovitou. Dopoledne jsme trávili prohlídkou Ostravské ZOO (přání dětí), která mne velmi příjemně překvapila. Návštěvu doporučuji, zejména pro děti je tam fůra atrakcí. Je zajímavé, že největší úspěch sklidila ohrádka plná morčat (jedno chováme doma, dostala ho Maruška za pololetní vysvědčení), zatímco nejvzácnější chované zvíře ZOO lemur Sclaterův sklidilo prakticky nezájem....
Úterý: jelikož jsem dostal povolenou odpolední vycházku, vyběhl jsem si na Lysou Horu. Dobrý výlet, z Visalají po červené je to nějakých 9km, dolů jsem chtěl běžet po silnici. Jelikož byl všední den a relativně již pozdě odpoledne, potkal jsem jenom pál lidí, takže hlášky o úplných idiotych padly jenom 3. Dobré skóre. Na vrcholu jsem byl odměněn opravdu luxusní viditelností, kterou mi spolubydlící z Visalajky (byli na Lysé den přede mnou) jenom záviděli, kvůli oparu totiž dohlédli s bídou na pár km.
Seběh po silnici mě po asi třech kilácích přestal bavit, protože už nebyly žádné vyhlídky a dupání do asfaltu byla otrava. Uhl jsem tedy zpět na červenou a valil na chatu. Celkem mi dal výběh zabrat, což jsem ale poznal až v posledních cca 3 km, kdy se cesta zase chvílemi kousek zvedala a do kopce se špatně rozbíhalo.
Středa: jenom večer regenerační výklus, po Lysé to bylo potřeba. Bohužel se nedalo najít nějkou rovinku ;-)
Čtvrtek: první plonkovní den, odpoledne začalo pršet a už nepřestalo
Pátek: od rána prší, takže se rozhodujeme odjet domů. Doma už na žádnou sportovní aktivitu nedochází, protože se u nás koná večírek, původně plánovaný na Visalajce, který se poněkud protáhne.
Sobota: dokopu se tedy jenom ke krátkému klusu, na který si kvůli doznívající kocovince raději ani neberu tepák;-).
Neděle: domluvili jsme se s Ondrou, že vyrazíme hned ráno na dopolední kolo. Výhled počasí je pro tento jediný den optimistický, tak si troufneme jet i malinko dál. Vyrazili jsme i trošku do kopců a nakonec trasa vydala na příjemných 106km, díky kterým se nakonec nejednalo o nejslabší tréninkový týden.
Tabulka tedy vypadá takto:


Km

Čas

Plavání

0
0

Běh

42

4:42

Kolo

106

4:20



9:02


Není to nakonec tak hrozné, jak jsem se původně obával, akorát plavat nebylo kdy, ale to doženu. Jediné, co trochu kalí optimistické výhledy, je předpověď počasí nevěstící pro nejbližší dny nic dobrého. Snad aspoň na Grafilitmanovi nebude pršet.

Na závěr se ještě jednou vrátím k nešťastné kauze Bečvoman 2007. Týden v Beskydech jsme totiž strávili na Visalajce u hlavního aktéra záležitosti. Až na počasí musím tento týden hodnotit jednoznačně pozitivně, ubytování je velice solidní, strava taky a Plzeň na čepu je vůbec super. Taky jsme se vrátil o 3 kila těžší;-). Martin je sice svérázný, nicméně velice pozorný a vstřícný hostitel, pro kterého např. v případě deště není problém dojet autem pro moknoucí klienty.
K Bečvomanovi můžu říct jenom tolik, že Martinovy důvody už nějaký čas bublaly a celkem jim rozumím. Malichernost záminky a forma ukončení aktivit jsou jenom důsledkem jeho impulsívní povahy. Doufám, že až Martin trochu vychladne, domluví se s TTS v Oseku a pustím jim i doménu s archívem, ať se nemusí měnit název a zavedná značka. Prásknutí (a to pořádné) dveřmi už proběhlo, myslím, že na řadě je trocha velkorysosti.
BTW kluci z TTS plánují ještě letos o prázdninách v termínu 4.8. další závod a zatím to vypadá buď na olympijský nebo HIM triatlon. Na stránkách klubu je v současné době anketa, kde je možno preferovat svoji oblíbenou trať. Apeluji na případné čtenáře, aby podpořili půlironmana. Zatím vede, ale jeho náskok není bůh ví jaký.

Žádné komentáře:

Okomentovat