pondělí 23. července 2007

Týden 16. - 22.7

Byl to takový volnější týden, který malinko zkomplikovala ženina víkendová účast na cvičení pilates na Horní Bečvě, ale nakonec jsem si aspoň užil děti a trochu si odpočinul (v poslední době mám pocit, že hlavně kvalitně odpočívám;-)).
Pondělí: kolo do práce a zpět. Bez Garmina je to za trest, tak mi aspoň obě cesty fouká do ksichtu, čímž nemám moc prostoru přemýšlet, jak mi to strašně vadí a raději šlapu.
Útery: volno
Středa: do práce a zpět na kole, tentokrát jsem za protivítr v časných ranních hodinách odměněn větrem v zádech na cestě zpět. Absence garmina mrzí dvojnásob, mohla to být nějaký rekord... Nícméně v dino-m.cz se postavili čelem slibu nabídnout o 1% nižší cenu než je nejnižší cena mnou nalezená na webu, takže už je objednáno a vejdu se do osmi. Aspoň tak.
Čtvrtek: dnes již žena odjíždí, takže jenom ráno 8,5 km běhu (bez garmina opět nezvyk), protože jsem měl z práce pospíchat, abych ji stihl se švagrovou odvézt na Horní Bečvu. Nakonec je vše jinak, jaksi tam pospíchají, takže je nakonec veze švagr. Tím se ovšem mění rozložení plánu, protože je měl vyzvednou až se budou vracet, což teď zůstává na mne a já tím pádem ruším svoji přihlášku na tt v Sobáčově, ach jo. Po návratu z práce tedy od Ondry a Kristýny přebírám Matýska a začíná naše dvouchlapové hospodaření.
Pátek: využívám manželčiny nepřítomnosti a utíkám koupit televizi. Stará nějak blbne a jelikož krom stáří fyzického trpí morálním, nechce se mi ji tahat do opravny. Po chvíli váhaní mezi LCD a plazmou Panasonic viera (oboje), to rozetne Matýsek, kterému se LCDko líbí víc navíc má pro ženu přijatelnějších 84 cm úhlopříčky. I tak jsem ovšem stíhám obavami, co řekne, protože zdále žije v zajetí bludu jakýchsi násobků úhlopříčky vs vzdálenost od televize. To já mám se 4,25 dioptrie na obou očích jasno, čím větší, tím lepší a čím blíže tím taky lépe:-D
Původně plánovaný odpolední výlet na kole se po obědě v RedZeru scvrkne na cestu k vodě a zpět, která je na hraně přežitelného hlavně pro Matěje. Voda u našich v bazéně má při příjezdu 28 a při odjezdu (nejvyšší teplotu ve stínu uložila meteostanice 38 stupňů) již dokonce 30. Ještě pár dní a půjdou v ní vařit vajíčka. Ve schránce nacházím lístek o uložení zásilky, nový Garmin dorazil, juchů!!!!!!!
Sobota: vyzvednu na poště strojek a jedeme pro Marušku do Hranic (byla na soustředění s tanečkam, 28 holek od 7-mi do 12-ti let v tělocvičně spících, je z toho totálně mimo a trvá skoro půl den, než jí začně fungovat normálně příjem informací od rodiče) cestou domů se stavíme okoupat na Jadranu v Oseku, kde nakonec strávíme celý den. Cca 300 odplavaných metrů ani nezapisuju, páč to byly kousky, abych nestratil děcka z dohledu. Matýsek do vody ani nevleze, jak se mu líbí ve stanu proti slunci.
Neděle: tak se chlapeček dočkal a jedeme pro maminku (v sobotu zkošel handlovat, jestli nepojedeme v sobotu raději pro ni a pro Majdu až v neděli;-). Na Horní Bečvě je prima, po vedrech se to tam trochu honí, dá se tedy trochu fungovat. Obědváme na jakémsi ranči, kde výrobní lhůty jídla hrubě překračují hodinu a jdeme testnout vodu do přehrady. Je prima, takže si v ní cca půl kiláku uplavu. Po návratu domů jsem sice utahaný (otec na full time 3 dny jsem dlouho nebyl), ale po uložení dětí si vyrazím na klus přeměřit pondělní ranní běh. Garmin mne překvapuje velmi rychlým zaměřením satelitů. Vyrazím a po asi 5-ti munutách začíná pršet. No do háje, vůbec se mi nechtělo a ještě moknu. Po výběhu na Žernovou jsem ale odměněn zapadajícím sluncem přímo do očí a po otáčce trasy kompletním obloukem duhy. Vracím se tedy domů lehce zmoklý, ale odměněn výhledem a doknce i malinko rozběhnut.

Suma sumárum:

Km

Čas

Plavání

0
0

Běh

17
1:43

Kolo

130

4:45



6:28


Tréninkově i závodně na pytel týden, ale zase jsem si užil rodičovských radostí jako už dlouho ne. Tak snad se vyblbnu na Hulmenovi a když to půjde, třeba i v Babicích. Uvidíme.

1 komentář:

  1. Když jsi byl v Hranicích mohl jsi se stavit za mnou na chatu (Hrabůvka je 7 km od Hranic), aspoň by jsi věděl kde ji máme. To je škoda. Tak snad příště. Neboj na Hulmenovi se vyblbnem :-)), navíc mně začíná 14 dní dovolené, tak se nemusím šetřit :-)).

    OdpovědětVymazat