neděle 18. dubna 2010

Sezóna 2010 týden 20. (12.-18.4.), snad už konec prasopočasí

Tento týden už měl být standardní, po minulém rozjezdovém. Plán vypadal asi takto:

po 12.04. P-KrZV 0:50




fáze 2 B-ZDV 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)
ale volně jak t ..


ut 13.04. Volno 0:00




st 14.04. C-ZDV 1:00




fáze 2 C-ZDV 1:15 C-SVR: 0x(2(10+10)+0) C-ZV2I: 0x(1(15+0)+0)


ct 15.04. B-ZDV 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)



pa 16.04. P-KrZV 1:00




so 17.04. C-ZDV 2:00 C-SVK: 0x(5(4+5)+0) C-ZV2I: 0x(2(5+5)+0)


fáze 2 B-Komp 0:40




ne 18.04. C-ZDV 3:00




Byl jsem skutečně odhodlán se plánu držet. Jak se podařilo, bude napsáno níže.
Pondělní 2 fáze jsem zahájil hned ráno během. Měl být volnější, ale protože jsem skoro tři týdny neběhal a byl odpočatý, zdálo se mi, že to jde samo a tak jsem běh trochu natáhl i zrychlil proti plánu.
Prestože jsem ve druhé fázi došel i zaplavat, nohám to moc nepomohlo a bolely mne až do pátku. Rozbíhat se chce asi trochu pomaleji.
V úterý jsem trénink dodržel, protože mne čekal celodenní výlet do Prahy. Jenom památkám jsem zrovna moc nedal.
To se to trenérovi plánuje na středu dvoufázové kolo, když ale neumí zařídit počasí, co si má chudák chovanec počít? Tak třeba zas vytáhnout trenažér a aspoň 1. 2 úseky na něm odšmrdlat. Megaotrava.
Ve čtvrtek další výlet do Prahy, nějak se jí asi nemůžu nabažit. Po podnětném programu jsem se doma večer ještě dokopal do třičtvrtěhodinového klusu. Nebyla to sice plánovaná hodina, jenomže bez toaleťáku jsem se i tak vracel domů s dost vyvalenýma očima.
V pátek jsem neplaval. Za okny se po obědě začalo klubat sluníčko, obětoval jsem tedy polední pauzu na oltář dřívějšího odchodu a jen co jsem dokončil páteční plány, vyrazil jsem k domovu vytáhnout kolo ven a testnout prvně v terénním testu nová řídítka.
Sobotní úseky jsem odkroutil od sedmi ráno, abych byl zavčasu doma. Manželka marodí, takže na mne ještě čekal nákup a vaření oběda (tentokrát u McDonalda na přání Matýska:-)). Odpolední klus jsem vynechal. Nechali jsme totiž ženu doma marodit a vydali se s dětma na výlet, který se protáhl skoro do osmi. Po návratu už chyběl morál.
Ráno v neděli jsme byli domluveni s Aldamanem. Aleš byl po dalším skoro 20-ti hodinovém týdnu nějaký marný, takže z mého plánu testnout si Hadovnu, Grapy a třeba Tesák zbyla jenom Hadovna. No aspoň jsem plán až tolik neporušil.
Odpolende jsem se vydal na tuhých nožkách ještě dohnat včerejší absenci klusu. Běh teď musím hlídat, mám prd naběháno a pondělek po pauze ukázal, že už bylo pauz ažaž.
Na příští týden mi tam Miloš přátelsky vyšil obsah o skoro 17-ti hodinách, na což jsem opravdu zvědav. Snad aspoň počasí bude slušné, abych se neměl na co vymlouvat.

11 komentářů:

  1. Čau, jak bylo na Grapech? Povídej přeháněj... Počítám že Alda to vydupal na velkou pilu :-) Jirka

    OdpovědětVymazat
  2. na Grapech nebylo nijak:-)) ....z mého plánu testnout si Hadovnu, Grapy a třeba Tesák zbyla jenom Hadovna.....
    Skoro mi přijde, že ta věta dává smysl:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Dává smysl, máš nepozorné čtenáře.
    petrhal

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti želám pekné počasie a nech tých 17 hodin padne. To ťa posunie výkonnostne a aj si zase začneš viac veriť.

    OdpovědětVymazat
  5. Alda nic nevydupal, ten byl rád, že na Grapech Martin netrval a jela se už jen rovina :-)).
    Řekl bych, že Martin, je naprosto v pohodě, aspoň se mi tak zdá :-)
    a pokud bude zdráv, půjde výkonostně nahoru.

    OdpovědětVymazat
  6. Matýsek chtěl do Mekáče, protože z Malajsie a Nového zélandu ví, že ironmani se jinak nestravují :) ....tři týdny bez běhu ?! Tos podělal. Pěkne si těch sedmnáct hodin vyžer ...a dal bych Ti je třikrát za sebou a ještě něco navíc.
    Tvůj kamarád Sokolík

    OdpovědětVymazat
  7. kamaráde Sokolíku, trenér to se mnou myslí ještě líp než kamarádi:-).
    Na příští týden mi naplánoval lehce přes 20 a ten další mi raději zatím nedal, asi abych se v předstihu nehroutil.
    Tož uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  8. Ajajaj, zase podceněná příprava před během a toaleťák zůstal doma. Při tréninku mám dvě důležitá zjištění:

    1. Bez toaleťáku ani běh na tramvaj.
    2. Hovno v zatáčce je nejlepší trenér. To se pak běhaj časy na tři kilomtery domů :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda Sokolíku, ty jsi mu to dal :-))))). Kamarád se nezapře, ještě že nedá na kamarády, ale na trenéra :-)).
    Ječmínku i těch 20 hodin v pohodě zvládneš a když ne tak to aspoň obkecáš :-)))
    Renda: Bod dvě řeším, usednutím v keřním porostu, a pak je doběh domů v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  10. Hadovna neHadovna, jestli nepoběžíš v sobotu Olomouc, máš za úkol to v sobotu objet a pak zde barvitě vylíčit. A na oplátku já slibuju, že budu pozorněji číst :) Jirka

    OdpovědětVymazat