neděle 11. dubna 2010

Sezóna 2010 týden 19. (5.-11.4.) začínáme skoro od nuly

Plán na tento rozjezdový týden vymyslel Miloš takto:

po 05.04. Volno 0:00




ut 06.04. C-Komp 1:00




st 07.04. Volno 0:00




ct 08.04. B-ZDV 0:40




fáze 2 C-Komp 1:00




pa 09.04. Volno 0:00




so 10.04. B-ZDV 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)



fáze 2 C-Komp 0:40




ne 11.04. C-ZDV 2:00 C-SVR: 0x(3(5+5)+0) C-ZV2I: 0x(1(6+0)+0)



Nemůžu říct, že bych byl tento týden nějak extra vzorný svěřenec. Dokonce jsem si vykoledoval pokárání, jak hážu chudákovi trenérovi vidle (byť velmi dobře zdokumentované:-)) do je pracně sestaveného plánu. No co už, jsem holt nedisciplinovaný klient a až si tady budu stěžovat na výsledky, vězte, že chyba není (jenom) v plánu, ale taky (jistě jenom mailnko ;-) na straně lehké klientovy kreativity.
Zrovna třeba v pondělí jsem ovšem byl vzorňák a volno udržel.
Úterní hodinovou cyklistickou kompenzaci jsem lehce natáhl, protože jsem využil příznivého počasí a vydal se do práce na kole. To samé jsem provedl i ve středu a čtvrtek, kdy jsem si ještě cestu domů malinko natáhl znaje nepříznivou páteční předpověď.
V pátek jsem chtěl jít aspoň plavat, ale žena naplánovala víkendový nákup na páteční odpoledne, což znamenalo končit v práci zavčasu a vynechat plední pauzu. Jsem tedy opět vzorným dodržovatelem plánu.
Předpověď na víkend vypadá pěkně na pytel, ale zdá se, že podle modelu Aladin by v sobotu ráno nemuselo pršet. Po delší době se domlouváme s Aldamene, že dáme ráno kousek kola. Aleš tam má 3-4 hodiny, já úseky, tak to nějako zprůměrujem.
Start je 6:45 u Tesca a když se půl pět hrabu z baráku, mírně mrholí. Kurec palec, no nebýt domluvení, vracím se pelechu. Naštěstí u tesca už je sucho, tak jedem. Pohledem na oblohu určujeme start směr Lipník, kde se nám zdá nejsvětleji. Velká chyba:-). Než dojedem po cyklostezce do Oseka prší. Ach jo, trénink v pikách, vracečka dom. Jak se ale blížíme k Přerovu, déšť ustává, domlouváme tedy pokračování směr Olomouc. Na Rokytnici už je sucho tak šup, odmrskáme úseky a jedem domů, nebudem to zbytečně pokoušet. Vydalo to na 2:40 a asi 5 minut po dojezdu začalo pršet. Geniální načasování :-)).
Neděle už tak geniální, bohužel, nebyla. Dopoledne návštěva u rodičů, oběd u švagrů, odpolední nákupy (vše za stálého deště) a večer, když se déšť trochu uklidnil, řešení následků nákupů, tzn. likvidace starých a věšení nových závěsů v celém bytě. Zbyly síly už jenom na vínko.
Od příštího týdne už do toho vletím pořádně, předpověď počasí ani plán služebek tomu sice moc nepřeje, ale nejvyšší čas už je pryč, tak snad ještě do moraviamana něco stihneme.

10 komentářů:

  1. Tak po nemoci jsi se pomalu rozjižděl to je dobře, nic se nemá uspěchat :-).
    A teď šup do tréninku :-).

    OdpovědětVymazat
  2. A ikdyby jsi nevletěl, tak Aldaman to odtrénuje za tebe. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. tak Ti nevim. Dneska jsem byl po měsíci ve vodě a přestože Aldaman buší jak vzteklej, dost jsem se na ty dva kiláky natrápil. Bude muset přidat, chlapec ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To mě chcete zničit ? Jsem rád, že stíhám co stíhám a ještě abych makal za další :-).
    Z bazénu strach nemám. Ještě dvakrát to zopakuješ a jsi na svým :-). Náhodou jsi neplaval test na 1500 :-) ?

    OdpovědětVymazat
  5. jak náhodou neplaval 1500? Neplaval jsem ho záměrně a ani nebudu ;-) Jestli tam potřebuješ něco mermomocí napsat, tak dneska s prsama, znakem a motýlkem za 26:15, ať tam máš i nějaký zhoršení.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se jen tak mimochodem zeptal, mermomocí tam nic psát nebudu. Jen by mě ze zvědavosti zajímalo, o kolik by jsi to zaplaval hůře či lépe, nebo stejně bez nějakého extra tréninku :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Jen mu to tam napiš, ať je vidět jak sme nabušený a Ječmínek marnej :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nebreč Aldamane, když nebudeš stíhat, tak si vezmeš dovolenou. Marťas to potřebuje jak koza drbání. :)))
    On teď bude dělat chvíli marnýho a na závodech nás převálcuje prsama. ;)) A aby to nevypadalo, že leze z vody moc odpočatej, tak tam dá na posledních 200 metrů motýla.

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně že pak jde ty neúspěchy na koho svést, že :D Zlatej e-trenér, dostane po mailu céres a aby se neřeklo, šáhne se mu na peníze :)
    Btw: slyšel jsem, chlapi, že se budou rušit 2 velké letošní triatlony. Nevíte o tom něco? To by bylo dost blbý :(
    Coleman

    OdpovědětVymazat
  10. Fajn, dík. Já myslel, jestli nejde třebas o Moravianmana, Krušnomana nebo tak nějak.
    O těch Teplicích vím: to mi říkali Jarda s Alešem.
    Tož ať se vede! Jedu si letos pro bednu, doufám! :)

    OdpovědětVymazat