neděle 23. prosince 2007

Týden 51. (17.12. - 23.12.)

Tento týden jsem chtěl zkusit proti předchozímu přidat. Sice to tak hodinově nevypadá, ale myslím, že se to povedlo. Sice jsem ubral plavání (víc času prostě nebylo) i trenažéru (po večer balíme dárky místo šlapání), ale zato jsem přidal v běhu. Bohužel ovšem s průvodními jevy, které jsem si vyzkoušel už na podzim. Tzn. bolí holeně, začínají achillovky...., uvidíme, snad tomu zodpovědný stretching pomůže.
Pondělí: debilně rozlítaný den. Běh jsem po poměrně zběsilém závěru minulého týdne vynechal, plavání nestihl, takže jsem se apoň svezl na trenažéru. Sledoval jsem u toho film "Horší už to nebude" a vřele doporučuji. Trochu mne mrzí, že manželku až tak nezaujal, ale možná to bude tím, že u něj dřímkala:-)
Úterý: ráno lehký klusíček, přes poledne plavání.
Středa: ráno motiv 10x100m, přes poledne plavání
Čtvrtek: neplánováná služebka do Prahy, takže volno
Pátek: ráno svižná (na mne) patnáctka v tempu pod 5:30. Tak svižně jsem v podzimní příprave ještě neběžel.
Sobota: jenom lehký odpolední klus, abych trošku setřásl manželčiny vynikající kotletky na houbách.
Neděle: dlouhý běh s Juramanem. Aldaman se vymluvil na nachlazení, tak jsme vyrazili ve dvou. Ráno jsem si zpestřil spadenou a ztracenou čočkou, jejímž hledáním jsem ztratil dost času. Zbytečně, musel jsem vytasit nový pár a stejně jsem dorazil na místo srazu pozdě. Lehýnce nasněžilo, cca 2cm, kolem Bečvy to vůbec neklouzalo, ale snížek byl krásně měkký, takže se prima běželo. Po asi půl hodině jsem i rozběhl bolavé holeně a zdálo se, že to bude prima trénink. Ještě když jsme se loučili s Juramanem bylo vše ok. Pak jsem ale zpomalil a bylo to v pikách. Úplně jsem vytuhl a domů se sotva doploužil a to mne čekal velký nákup, stromeček a další radosti z předvánoční přípravy. A to jsem ještě netušil, že se mi při manipulaci s vinným stojanem podaří rozbít láhev se sektem a pokrýt střepy a vínem skoro celý obývák. Jako odměnu mi ještě jeden střep rozsekl holeň. No nic, tak už dneska vypustím trenažér a budu se léčit.
Příští týden je třetí v mikrocyklu (jakoby se o něj pokouším), tak uvidíme, jestli ten ještě přidaný běh přežiju. Snad to ňák uprotahuju. Tabulka je zde.
Jelikož je toto poslední příspěvek před Vánočními svátky, dovoluji si na tomto místě popřát případným čtenářům jejich pokojné prožití mezit těmi, se kterými stojí za to, je trávit. No a když to podpoří Ježíšek nějakým prima dárkem, bude ještě pohodověji.

1 komentář:

  1. Tak preju hodne bohatyho jeziska a at ty svatecni kalorie maji za nasledek maximalne optimalni regeneraci :-D

    OdpovědětVymazat