sobota 26. května 2007

Týden 21.-27.5.

Týden, který zpočátku vypadal na jeden z rekordních, ale nakonec se zarekordit nepodařilo.
Pondělí: jenom na kole práce a zpět. Dost jsem cítil nedělní únavné kolo a moc mi to nejelo.
Úterý: Jelikož na odpoledne byla nepříznívá předpověď počasí, rozhodl jsem se do práce běžet. Naplánoval jsem trasu na mapmyrun a ráno se na ni vydal. Nejprve přes Rokytnici, Císařov a Citov směrem na Věrovany po silnici a po doběhu k Moravě podél ní do Olomouce. V Kožušanech jsem se stavil i u Honzy na ionťák (běžet do práce se mnou odmíl:-) a doběhl desítku do práce přes Nemilany.
V poledne pak ještě 1500m volného plavání za půl hoďky.
Středa: myšlena jako volnější. 1700m plavání (500 rozplav všemi styly, 400,300,200,100k, 200 vyplav. Bohužel jsem si zapomněl hodinky ve skříňce, takže bez měření) večer cca 6,5km klus.
Čtvrtek: dost tuhé kolo, hlavně z práce. Foukalo mi ráno i odpoledne, páč se vítr otočil.
Pátek: ještě tužší než ne čtvrtek, nicméně na zpáteční cestě jsem byl hrubě motivován ochutnávkou Pálavy.
Sobota: užil jsem si volný den
Neděle: díky volnému dni jsem se na dnešní kolo vyloženě těšil. Navíc jsem byl domluven s Ondrou, že dáme na pohodu rovinatou trasu, takže jsme o půl osmé ráno vyrazili. Navzdory na neděli časné hodině již řádně fučelo a cestu do Bystřice jsme si užívali s protivětrem. Navíc mně se zdálo, že Ondra jede na pohodu, tak jsem navzdory vysokému tepu nic neříkal a až v Bystřici se mně zeptal, jestli neženem, že už toho má plné zuby. Já jsem se mu totiž zdál nějak v pohodě ;-).
Sotva jsme v Bystřici uhnuli na Holešov, začal foukat vítr zboku a mírně zezadu. Pěkně jsme švihali až do Holešova a vesele diskutovali o rozdílech pláště (jezdím já) vs galusky (jezdí Ondra). Jako argument pro uvedl např. to, že za dobu co jezdí (x let) utrpěl teprve dva defekty. Podle Murphyho zákonů samozřejmě hned v Holešově spáchal rychlý defekt (říznutí ve fungl nové galusce 5mm) a jako správný mladý nadějný závodník neměl náhradní. Takže jsem ho nechal čekat na tatínka, až pro něj přijede a vydal se na trasu sám. A dály se věci nečekané. Nějak se mi pořád zdálo, že mi fouká do zad. Od Bystřice až do Tážal. Při pohledu na trasu, musí být jasné, že vítr se pravděpodobně nějak optimálně stáčel a protivítr jsem si řádně užil až posledních 15 km cesty domů.
Přestože jsem se celou dobu snažil celkem držet klidné tempo (až na závěrečný protivítr, to bych stál), dosáhl jsem na trase 105km pěkného rychlostního průměru 29,2kmph. Takto zajet na na Grafilit Halfironmanu, jsem vysmátý muž.
Po obědě jsme ještě se ženou a dětmi vyrazili na kratší výlet na Jadran (na kolech, jinak to sem nepíšu), kde jsem si dokonce chvíli zaplaval ve vodě neskutečně příjemné teploty.

Celkem tento týden hodnotím malinko schizofrenně. Odplaváno 3,2km (1:05hod), odběhnuto 35,5km (3:36hod) a odjeto 302km (10:23hod). Nebýt vypuštěné soboty, tak dá běh něco přes 50, což jsem chtěl a tiše plánoval rekordní 60-ti kilometrový běžecký týden. Díky nenaplněným běžeckým km a volné sobotě jsem si ovšem skutečně užil nedělní kolo. Jsem zvědav, co na to ironman. Za 14 dní mě čeká Grafilit Half Ironman, kde si prvně naostro vyzkouším, jak na tom letos jsem.