sobota 26. května 2007

Volný den

Dívám se tak do tréninkového deníku a zjišťuji, že dnes mám první volný den po cca 3 měsících, který si beru bez nějakých nutných okolností pouze proto, že už jsem opravdu utahaný jako pes. Řekl bych, že se to vleče od Mamut tour, kdy jsem pravděpodobně dostatečně nezregeneroval a kromě služební cesty neměl skutečně volný den.
Už minulou neděli se mi to zdálo na pendrek, nicméně s ohledem na nepříznivou předpověď počasí od úterý jsem v pondělí odjel kolo a v úterý běžel do práce. To byl asi hřebíček do rakvičky únavy. Samotný běh mi připadal super, solidní rychlost, nízký tep prostě fajn dlouhý běh. Ještě v polední pauze rege plavání a večer jsem se cítil jako král. Ovšem už ve čtvrtek jsem se na kole trápil a v pátek cestou z práce proti větru jsem se už vyloženě nebavil. Jelikož byla plánována ochutnávka pálavy, na kterou jsem rovnou z práce jel, domluvil jsem se s Alešem, že zrušíme sobotní ranní běh (cítil jsem potřebu spánku) a přesunu ho na podvečer. Ochutnávka dopadla výborně, o půlnoci jsem byl doma a celkem si i pospal skoro do sedmi ráno. S ohledem na počasí jsme se vypravili s dětmi do ZOO na Sv. Kopeček a strávili spolu se švagry hezký den. Na večer jsme se rozhodli vykompenzovat celodenní nedostatek tekutin v RedZeru a já si plánoval, že večer vyběhnu. Postupně se ale začalo zatahovat a mně se stále více líbila představa celodenního odpočinku.
Na konec jsem se deště dočkal a večerní běh vypustil. Není to špatné si neplánovaně polenošit. Sice to proti původním předpokladům nebude super běžecký týden, ale už teď večer se těším na zítřejší kolo.
Lenošení zdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat