čtvrtek 17. května 2007

Týden 7.-13.5.

rozhodl jsem se, že zařadím týdenní tréninkové sumáře. Je to teď velice módní záležitost, tak co by ne;-). Stejně posílám každý týden bilanci ironmnovi ke komentáři, takže až tolik práce nepřibyde.
Tento týden byl vyloženě v závodním duchu. 2 závody v jednom týdnu jsem doposud v životě neabsolvoval, takže začínám rovnou novou zkušeností.
Pondělí: utěšená pohodová stovečka s Ondrou po rovinkách, samozřejmě na kole. Krásné počasí, paráda.
Úterý: 1. čuhácký běh, o tom píšu tady a na nic dalšího nedošlo.
Středa: ranních 24km běhu z důvou obav z počasí a zhruba půlhoďka plavání nějakých 1600m vyloženě flákačka. Na běhu se mi po závodě nějak solidně běželo, takž jsem si testo půlmaraton a dostal se pod dvě hodiny. Na lačno dobré.
Čtvrtek: kolo do práce a zpět plus 40 minut posilky přes poledne. Poska byla vyloženě trápení. 3 týdny jsem nebyl a tlaky v leže s 30kg těžkými jednoručkami mi málem utrhly ruce. Vytrvalostní trénink skutečně absolutní sílu likviduje velmi svižně.
Pátek: ráno 9km klus pace 6:25, rege před mamuttour. Před během jsem si všiml, že mám na celkem zánovních (září 2006) Asics gel Kayano malou dírku u špice pravé boty. Než jsem se vrátil, byla z ní díra jako hrom, jsem dost otrávený. Nejsem vůbec přesvědčen, že má cenu roztržený svršek reklamovat. Ještě to zvážím.
Sobota: mamuttour, co dodat.
Neděle: tak ta byla opravdu vychytaná. Ráno na svátek matek jsem klusal koupit kytku a popřát mamince. Maruška jela se mnou na kole a celou cestu loudila, abychom odpoledne jeli na nějaký delší výlet. Celkem ten výklus vydal na 10km za 1:07. Je fakt, že jsem se sotva ploužil, ale aspoň jsem vyzkoušel, že fungl nové NB 901 ze shopsportu jsou v pohodě. No a protože jsem se nechal ukecat, vyrazili jsme odpoledne s dětmí na výlet na kole. Kolem Bečvy na Jadran, kde dala děcka nanuka, kofolu a vařenou kukuřici, čímž jsem stal nejlepším otcem na světě :-D. Tam a zpět nějakých 27km. Maruška na kole, já rovněž a Mates na sedačce za mnou. Takže Maruška v neděli dala skoro 40 cyklistických km. Solidní výkon na prvňáčka, byť jí v závěru docházely síly a ožila teprve po příslibu návštěvy zahrádky u RedZera a palačinky k večeři. Upřímně přiznávám, že ne nejslabší příčinou slibu byla i moje nehorázná chuť na jednu dvě plzně.

Celkově to tedy vyšlo na nějakých 1,6km plavání, 301km na kole a 55km běhu za celkových rekordních 19:58 hodin. Až se naučím na bloggeru dělat tabulky, tak ty sumáře zadám nějak pěkněji, přehledněji a kompletněji.

Žádné komentáře:

Okomentovat