pondělí 21. května 2007

Týden 14.-20.5.

Tento týden byl zpočátku velmi náročný. Jak jsem si v neděli myslel, že jsem krásně zregeneroval nedělním klusem a výletem s dětmi, v pondělí ráno cestou na kole do práce mne to už přecházelo a cestou zpět jsem málem bídně zahynul;-).
Pondělí: kolo do práce, zpět přes Tovačov. Chtěl jsem pár kilometrů navíc, protože předpověď byla cyklistice na další dny nepříznivá a už v Tovačově mne to sakra mrzelo. Nicméně domů jsem dojet musel.
Úterý: služebka, takže volno a díky bohu za ně, měl jsem dost.
Středa: předpovězen celodenní déšť s tím, že ráno by pršet nemělo. Jelikož v pět jenom lehce mrholilo, vyběhl jsem ke Grymovskému mostu a cestou zpět překvapivě zatraceně zmokl v propuknuvším intenzívním dešti. Navíc jsem si ověřil, že Kayana s vyklubaným palcem nejsou ty správné botky na běh, čímž jsem je vyřadil z active equipments ve sporttracks.
Přes poledne jsem si dal plavání, 600 rozplav. 5x200k ve 3:30 a 400 vyplav. Trénink trval 38 minut a 2 kiláčky. Solidní, myslím.
Čtvrtek: opět ráno běh Grymovský most a zpět, tentokrát naštěstí bez deště a v New Balance M901. Lehké a sákra rychlé boty, alespoň pocitově. Na plánované plavání bohužel nedošlo, protože v práci byla taková hoňka, že jsem byl rád za snězenou pizzu na objednávku.
Pátek: kolo do práce a zpět. Neřádi od silnic zavřeli cestu mezi Brodkem a Dubem, takže mám ráno cestu o 4 kiláky delší, hurrá;-). Plavání opět nestíhačka a večer jedna kolaudace bytu kamaráda končící ve 4 ráno.
Sobota: strávená od dopoledne na zemědělské výstavě s dětmi. Po třech hodinách spánku jsme si to s milostivou paní vyloženě užívali ;-). Steak, klobása na grilu, grilovaná šunka, bramboráček, pivečko a další pochoutky, kterých konzumací jsem podpořil naše zemědělce a přidružené podnikavce mne dokonale utlumily, nicméně večer jsem dokopal do běhu.
Neděle: sobotní běh a nevyspání si vybral daň při nedělním kole kole. Jel jsem podle slibu objet kolečko na bečvoman++, aby mohl Martin Kupec hodit na web převýšení (dokonce mne zmínil v textu jako chytrého kluka :-D) a měl jsem co dělat, abych vůbec 100km ujel. Nemít to od ironmana aspoň jednou týdně nařízeno, tak to u Jadranu otočím rovnou domů.
Týden dal nakonec 2km plavání (38 minut), 55km běhu (5:35 hod.) a nějakých 230km na kole (8:15 hod). V hodnocení označeno Michalem jako "dobrý", takže jsem se upřímně pochválil;-).
Uvidíme, co přinese následující týden, rád bych testl ranní běh do práce.

4 komentáře:

  1. Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  2. No vidim, ze nejen u nas v Zameli se hodne sportuje:)

    OdpovědětVymazat
  3. to víš, snažíme se. Na stará kolena už není na co čekat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prý na stará kolena, chlap v nejlepších letech. Po zvládnutém Ironmanovi to ještě budou výkony, 10 km pod 40, 1/2maraton pod 1:30 a maraton za 3:30. A to je teprve začátek :-)). Já tě do toho dotlačím :-)).

    OdpovědětVymazat