čtvrtek 31. května 2007

Pomalu, ale jistě, se blíží Grafilit Half Ironman

Jeden z mých vrcholů sezóny Grafilit Half Ironman se přiblížil na vzdálenost pár dnů, dnes je jich přesně 8 zbývajících a já pomalu začínám pociťovat předstartovní horečku;-). Původně jsem si říkal, že si nebudu dávat žádné konkrétní cíle, ale spokojím se vágním "výrazným zlepšením" oproti loňskému Bečvomanu++, abych nebyl zbytečně zklamaný, přemotivovaný nebo prostě postižený nějakým jiným přívlastkem připomínajícím výmluvu.
Nicméně asi pod vlivem všelijakých manažerských školení jsem rozhodl pro cíl měřitelný a vysoce motivační. Jelikož moje úsilí směřuje absolvování celého ironmana, nikoli k zaparkování se na nějaké "půlce";-) nastavil jsem si to následovně:
- základní cíl je čas pod 6 hodin. Na Mamut Tour jsem se zlepšil proti loňsku o více než hodinu a to šlo o výkon v délce 6 loňských a 5 letošních hodin. Bečvomana++ jsem loni dal těsně nad 7 hodin, takže výkon je delší a teoreticky by tedy zlepšení mohlo být také větší i když uznávám, že se asi pouštím na tenký led odvážné matematiky. Ta je ovšem podložená tím, že kolo jsem od loňska objektivně zlepšil skutečně v míře odpovídající mamutovi a běh, myslím, ještě možná výrazně více. Nemám zde ovšem, bohužel, srovnatelné rok staré výsledky. Plavání předpokládám více méně stejné, možná malinko lepší, páč voda v lomu určitě nebude tak studená, jako loni 2.9. v Jadranu. Ironman odhaduje můj čas na 5:57 a jelikož jde o člověka se zkušenostmi, musím mu věřit.
- sekundární cíl je ten, že pokud se vejdu do 6:15 a budu v aspoň trochu rozumném stavu, přihlásím se, na moravianmana do Otrokovic ještě letos. Přihlášky berou do 14.6. což stihnu.

Včera mi dorazila kombinéza od Atexu, tak doufám, že ji stihnu vyzkoušet, abych si byl jist, že v ní závod zvládnu absolvovat. NB846 už jsou po cca 150-ti km také solidně prošláplé a žádné další speciální pomůcky nechystám, bohužel to bude zase hlavně o nohách;-)

8 komentářů:

  1. Bohužel mi Litovel termínově neklapla a tak budu jen sledovat vaše výsledky ( Vl001, děvče,ty, ..) . Máš formu a tak ti přeju 5:45-6:00. Další otázkou je plná regenerace do MM. Pro mne (o 10 let starší kus ) by bylo 14 dnů asi málo ( po maratonu se říká 5 týdnů ), takže bych to šel stejně na IM tempech a dělal ostudu.
    NNN

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je škoda, tak nějak jsem počítal, že se tam uvidíme a s Děvčetem a Vl001 budeme do taroků ;-)
    Co se týče regenerace vůbec netuším. Podle ironmana by snad mělo jít se dát dohromady, uvidím taky, jak se bude vyvíjet a v jakém stavu budu končit. Hrotit to budu jen kdyby nevycházel čas.
    Když Ti to nevyšlo do Nové Vsi, tak se teď musím snažit, abych se na vás (myšlena záda) podíval aspoň v Otrokovicích ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to psal Forestovi že jsem soupeř jen sám sobě . Mám rozpis na 17 a priorita je dokončení a zážitek. Pokud přežiju, je "naděje" na nějaké zlepšení.
    NNN

    OdpovědětVymazat
  4. jestli se do Otrokovic "kvalifikuji", pojedu tam se stejným cílem, jako Ty.

    OdpovědětVymazat
  5. Kluci máte oba super trenéra, takže nebojte, půjde to :))))))))))). IM

    OdpovědětVymazat
  6. A pokud by to nevyšlo, bude potřeba výměna trenéra :-)))))))))))))))))))))))))))).

    NNN

    OdpovědětVymazat
  7. A já trenéra nemám. Ach jo.

    A měnit se nebudu a nebudu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. no jo, jenomže Ty máš vlohy a to kromě literárních i vytrvalecké ;-). A tendle trenér je navíc náramně hodný, třeba zrovna ve čtvrtek mám volno :-D
    Konec konců match jednoho "pod trenérem" Foresta s Tebou se odehraje již v Otrokovicích, kam třeba nakonec taky pojedu.

    OdpovědětVymazat