pondělí 17. května 2010

Sezóna 2010 týden 24. (10.5.-16.5.), počasí v háji, práce hodně, to pak trénink vypadá

Plán od Miloše vypadal následovně:

po 10.05. P-KrZV 1:10





ut 11.05. Volno 0:00





st 12.05. B-ZDV 0:40





fáze 2 C-ZDV 2:30





ct 13.05. Volno 0:00





pa 14.05. C-Komp 0:50 C-SVK: 0x(2(3+6)+0) C-RVR: 0x(2(4+6)+0) rozjetí - RVR z ..



so 15.05. Race>180 8:00

Mamut



ne 16.05. C-Komp 1:00





fáze 2 B-ZDV 0:20

přechod



Žádné velké drcení, abych přežil Mamuta se ctí.
V pondělí jsem podle plánu plaval, jenom to trochu zkrátil, protože v pracovní den přes poledne hoďku deset není moc reálné odplavat.
Úterní Praha je už evergreenem.
Na středu mi Miloš naplánova pěkné 2 fáze, ze kterých se nakonec vyklubala jenom jedna. S ohledem na předpověď počasí jsem ráno vyjel a obětoval tréninku hodinu nástupu do práce, abych aspoň něco odjel a dobře jsem udělal, večer prší.
Kvůli středečnímu ubrání jdu o původně volném čtvrtku plavat a večer trošku klusnu.
V dešti nejezdím, takže pátek volno a jenom příprava na závod
Sobotní závod je popsán v předchozím článku
No a neděle prochcala, to se nedá napsat jinak.
Tento týden má být objemový, ale podle počasí tomu tak nebude, spíš se místo tréninku budu modlit, že bydlíme na kopci, protože před 5-ti minutama hlásil veřejný rozhlas stav povodňového ohrožení v Přerově.

7 komentářů:

  1. No tak dáme ironmana s menším tréninkem než jsme čekali. Nic nového pod sluncem, ne? Je to jen jednodenní výlet, žádný velký sport, to se dá. Podpoříme to skleničkou vína a půjde to. Jen doporučuji vyhnout se vínu chorvatskému. Aspoň já tam žádné zajímavé nenašel. Asi lenivím a málo hledám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no jo no, jak píšeš, nic nového, spíš standard :-). Ani žádný dobrý Vranac jsi neobjevil?

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusil jsem jen Plavac v několika variantách a byl moc prázdný. Zvláštní, že Zinfandel většinou můžu:-) Z bílého cosi místního prakticky nepoživatelného a velmi průměrně Chardonnay. Jak říkám, málo jsem se snažil hledat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. on alkoholismus je rovněž náročný koníček, nejen ironman :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Víno je mnohem náročnější koníček než ironman, naprosto souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně přeji, aby té vody nebylo moc. A to nejen v žaludku, ale i v ulicích.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že jsem těm "vodním radovánkám" na Moravě v neděli unikl jen tak tak. :)

    OdpovědětVymazat