neděle 6. prosince 2009

Sezóna 2010, týden 1. (30.11.-6.12)

Podívám-li se na první přípravný týden, musím konstatovat, že neměl být ani moc těžký, ani pro moji přípravu za poslední 3 zimy typický. Poslední přípravná období jsem pojímal vyloženě běžecky, což se Miloš Krejčí (no jo, potykali jsme s panem inženýrem, tak už ho nebudu dál škádlit panem Krejčím:-)), rozhodl změnit a to poměrně dost radikálně:

Listopad 2009
po 30.11.
U-POS
1:10







Prosinec 2009
ut 01.12.
P-KrZV
0:50







st 02.12.
B-ZDV
0:45
B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)

lehce raději ta ..




ct 03.12.
P-Vypl
0:50







pa 04.12.
Volno
0:00







so 05.12.
U-POS
1:10







ne 06.12.
C-ZDV
0:45
C-SpKR: 0x(3(1+3)+0)
C-ZV2I: 0x(3(4+4)+0)





fáze 2
U-Vyt
1:30


chůze a klus v ..





Přibyla vážně míněná posilovna, kolo už v prosinci, byť indoor a aktivity velmi nízké intenzity, čili terénní běhoklus na nízkých tepech. Zejména posilovna je pro mne jako pro neúspěšného kulturistického adepta z před cca 15-ti let velmi frustrující, protože výkonnostně mi na síle ubylo brutálním způsobem a váhy, na kterých začínám raději ani zveřejňovat nebudu, protože ty jsou fakt na úrovní tak mladšího žactva. Ale pojďme to vzít pěkně postupně.
V pondělí tam byla posilka. Úplně dokonale jsem se plánu nedržel, protože jsem si šel na chvilku v poledne zaplavat. Večer mne potom čekal 1. vážně míněná posilovna cca po roce. Standardní průběh, slabé ruce, břicho i nohy, navíc nohy po dvou sériích dřepů utíkají do křečí a čeká mně svalovica minimálně 5 dní. Ale přežil jsem to.
V úterý jsem si přivstal a dal si delší plavání. Od štafety na moraviamanovi 1. plavání přes 3 kiláky s hlavním motivem 3x800 kraul. No řeknu vám totální porod, po posilovně jsem nebyl schopen pořádně vytáhnout ruce z vody a časy kolem 14-ti minut hovoří za vše. Prostě hrůza, ale přežil jsem a po zapojení pračky jsem se vydal ještě trochu klusnout. Kvůli dešti jsem běh trochu zkrátil, počasí fakt na pytel.
Ve středu vrcholila svalovica z posilovny, tak jsem ji šel malinko vyplavat přes poledne. Převážně tedy delfínové vlnění na všechny způsoby, protože rukám se z vody moc nechtělo a odrážet se taky moc nešlo. Regulérní troska.
Ve čtvrtek řadím volno, oranizačně to jinak nešlo a jeden volný den v týdnu to asi chce.
V pátek po domluvě s Milošem zařazuji posilovnu, sobota je s ní totiž s ohledem na provozní dobu dost komplikovaná. Nebyl to úplně dobrý nápad a motiv 5x400 kraul při poledním plavání byl možná ještě malinko horší hřebíček. Na benche jsem zvedal jak mladší žák a dřepy i legpress musel ukončit kvůli trvající svalovce, ze které pramenily křeče. Ale i tak jsem si mákl.
V sobotu ráno jsme šli klusnout po delší době s Aldamanem. Do pohody jsem měl daleko, ale nebyli jsme spolu běhat ani nepamatuju. Asi jsem ho chudáka brzdil, protože jsem nechtěl pustit tepy přes 150 a po večerní posilce se tam neřádi hnali velice ochotně. Jinak ale prima, hezky jsme si popovídali, domluvili taktiku na MamutTour 2010 a tak vůbec:-) Odpoledne vystupovala Maruška na náměstí v programu předcházejícím příjezdu Mikuláše a dvouhodinová tlačenka v davu mne stála snad ještě více sil, než kterýkoli trénink v tomto týdnu. Ani na svařák se mi nechtělo stát frontu, prostě masakr. Aspoň, že ohňostroj Pavel udělal krásný.
V neděli ráno se mi nechtělo vstávat, takže vytrvalostní aktivitu "chůze a klus v terénu a kopcích" jsem zařadil až před obědem. Kromě pěkné držky na bahně způsobené zákeřně v trávě schovaným drátem z chmelnice dobré. Tedy ne že by mě bavilo chodit do kopce pěšky, ale když mají být tepy nízko, co nadělám.
Odpoledne prší, takže odpadá vycházka a trenažér odjedu ještě před večerem. Jenom hoďka, ale po dlouhé pauze bolí zadek jako čert, už aby se zase trochu ojezdil:-).
Na 1. týden přípravy jsem si celkem mákl. Pravda, zařadil jsem nějaké plavání navíc, ale jinak jsem se, myslím, plánu držel docela vzorňácky. Jsem zvědav na týden příští, pomalu se totiž začíná komplikovat, ale snad to nějak výjde uspořádat.
Váha ke konci týdne je 99,5. Stagnuje, ale už do ní buším:-))

7 komentářů:

  1. Pekne tomu davas prvni tyden :-) Jeste dotaz...jsem takova lama nebo v tech odkazech opravdu nejsou odtrenovane objemy? Peca

    OdpovědětSmazat
  2. Ten prehled taky uplne nechapu, nema tam byt v sobotu ta 16 s Aldamanem? A je tam nejaka poska IM

    OdpovědětSmazat
  3. Solidní první týden, co tak udělat nějakou tabulečku, ať to máme přehledný :-). V těch zkratkách také trochu tápu :-).
    Společný běh byl sice pomalejší, ale zase člověk super pokecal a to je také potřeba :-).

    OdpovědětSmazat
  4. Ječmínku, krásne si potrénoval. Tomu sa hovorí rozbehový týžneň ako sa patrí. Ak toto vydržíš, tak váha pôjde poriadne dole a výkon zase poriadne nahor. K tej posilovni. Ja som bol minulý týždeň prvý krát v regulérnej posilke po, ja neviem, asi 15-tich rokoch(keď nepočítam 1x sledovanie Dauphine Libere s Michalom, Zombicí a Advidom v Lorete motajúc sa cez deň voľna v posilke). Doteraz som cvičil len doma kliky a pod. O váhach sa radšej ani len nezmieňujem. Legpress-y 2x50kg, drepy na stroji bez závažia, bench s činkou (40kg) s ktorou ostatní nabušenci cvičia ramená ... . A svalovica? Ty brďo. To som už dávno niečo také nemal. A trvala od stredy do nedele.

    OdpovědětSmazat
  5. V tom přehledu je vždycky plán od trenéra a linky směřují na web endurainingu na tréninkové prvky. Veškeré aktivity dávám na web runsaturday: http://www.runsaturday.com/Train/Profile/UserName/mhrazdira
    kde jsou k vidění veškeré detaily.
    Žádné ruční tabulky dělat nebudu, copy paste je maximum Aldamane:-)

    OdpovědětSmazat
  6. lenochu jeden lenošnej :-). Dřív jsi tabulečku dělal :-).

    OdpovědětSmazat
  7. Trénuj barde, trénuj a v květnu u mne sečteme tvé tréninkové jednotky :-)). Jinak tě zdravím z Krušných hor - Tomáš L. Krušnoman

    OdpovědětSmazat