neděle 12. října 2008

2008 týden 6.-12.10., Grymovská desítka

Tento týden byl asi úplně první letos zcela netréninkový. Od pondělí do středy jsem se školil a byť jsem sebou měl všechny běžecké i plavecké věci, na nic nakonec nedošlo. V pondělí jsem měl takovou střevní chřipku, že jsem při řečech o ITILu málem umřel. V úterý už mi bylo lépe, na večer jsem byl domluven na výběhu s Tomášem, ale nezadařilo se, musel jsem ještě do práce, kde jsem zkysl asi do 9-ti. Tak aspoň plavání ráno. Ve středu jsem sice vstal, nicméně v krku knedlík jako hrom, takže jsem se nakonec raději omluvil. Nebudu riskovat pře závodem. Čtvrtek pátek už jsem jenom ladil, takže bez běhu a ani do bazénu jsem se nedostal.
Jedinou sportovní aktivitou za celý týden tedy byl tradiční pólistický běh. Letos s vynikající účastí 14-ti borců, kteří vyrovnali účastnický rekord z před pár let. S postupujícími lety chodí stále více mladých nabušených borců no a já zase propadám dozadu:-). Při převážení na decimálce mi to napsalo rovnýc 101kg, podobně disponované mužné typy (rozuměj přes metrák:-) se ukázaly celkem 3. V této kategorii jsem obsadil pěkné 2. místo:-)
Závod se vyvíjel očekávaným způsobem. Až k mostu, kde se přebíhá na druhou stranu jsem držel tempo kolem 4:45 na tepech 175. Při výběhu na most mi tak ztuhla stehna, že jsem až do cíle drobil krůčky jako stoletá babka a tempo neomylně zamířilo k 5:20. Byl jsem v pohodě s dechem, nebylo mi ani zle, ale uvést nohy do nějakého delšího kroku zkrátka nešlo. Trasu dlouhou 10,3km jsem nakonec zvládl v čase 52:16, čili poněkud za očekáváním, ale objektivně řečeno, čas asi odpovídá aktuální výkonnosti a váze.
No nic, od příštího týdne začínám zvolna přípravu na příští sezónu, vracím se k hubnoucímu plánu a teď už to určitě zase trochu půjde.

14 komentářů:

  1. Zdarec, já se byl projet s rodinou na kolách a viděl jsem Vás už na druhým břehu asi na úrovni Grymova. (vůbec jsem ale nevěděl, že běžíte zrovna v ten den).No já bych po 2 antibiotikách po sobě a nic nedělání tento čas bral všemi deseti! Jěště dlouho se k takovýmu času ani nepřiblížím:((((( nemám povolení od doktorky. Na všem musíš vidět pozitivum, docela dobrý začátek tréninku! Ať se ti daří!!! Juraman

    OdpovědětVymazat
  2. Musim uznat ze jsi to zvladl super vzhledem k tve vaze a velice me tesi, ze jsi napsal pozitivni hodnoceni:-) Tak hlavne at mas chut do treninku;-):-) Peca

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace nádherné druhé místo:-). Teď se do toho konečně pořádně vlomíš a to půjdou kila i časy dolů :-).
    Aspoň teď máš srovnání, rohálovská bude určitě kolem 47 min.
    S chutí do toho a půl je hotovo :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Už zase hubnoucí plány? Po takovém výkonu? Já ti nevím. Já jdu radši na žebra nebo jiné vitamínové jídlo a to jsem ani neběžel:-)

    OdpovědětVymazat
  5. ty plány nejsou zase, jsou pořád, jenom jsem je nějak delší dobu nerealizoval a teď je vhodná příležitost trošku jim zvýšit prioritu. V neděli jsem pěkně ještě poobědval Valašký pařez, pořádně se nacpal, abych měl do diety dost sil:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si říkal, že nepíšeš co se událo po závdě, loni to byly i fotečky z prasátka a letos jen pařez pro dvě osoby co jsi zvládl sám, moc šikovný kluk :-). Hlavně to s tou dietou moc nepřeháněj, všeho moc škodí! Stačí když se dostaneš pod metrák.

    OdpovědětVymazat
  7. No a když to nepůjde pod metrák, tak prostě obrátíš metr:-)

    Hele, v klidu, dobře víš, že ironman je docela krátký a dá se absolvovat s jakoukoli vahou. No a já mám aspoň šanci tě doběhnout. A PŘEDBĚHNOUT :-D Nezapomeň, prosím, po pařezu na dobré pivo či víno. Také to tak dělám:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vláďo neboj, mám sice rezervy v přípravě sportovní, ale na poli kulinářském jsem výrazně důslednější:-)
    Pařez bez piva prostě nejde, někdy se nad ním můžeme v Přerově potkat, měl-li bys cestu kolem, čas i chuť.

    OdpovědětVymazat
  9. Navíc letos jsi IM zvládl s vyšší váhou než loni v osobáku :-).
    vl001: tak toho nedoběhneš to si piš :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Není nad kamarády, co rádi podpoří. :-)

    Advid

    OdpovědětVymazat
  11. No, možná bych se mohl v Přerově stavit:-) A možná bychom mohli udělat třeba setkání brněnsko-přerovské triatlonové skupiny. Třeba po dvou plaváních by chutnal pařez obzvlášť:-)

    OdpovědětVymazat
  12. to je přece moudrá a podnětná myšlenka. Tento víkend jsem byl šokován, jak je nízká účast veřejnosti na přerovském bazéně. Nevýhodné pro provozovatele, vynikající pro trénink:-)

    OdpovědětVymazat
  13. To by nebylo špatné!
    vl001 jen nevím jak bychom s ječmínkem mohli vyrovnaně trénovat. Jedině, že bychom mu jednu ruku přivázali k tělu, abychom stíhali :-).
    U pojídání pařezu a popíjení piva už bych mohl docela konkurovat :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo jo, velmi priznive podminky pro trenink na prerovskem bazene muzu potvrdit. Chodim utery a ctvrtek od 19h. Je tam vyclenena draha a cca od 19:30 v ni plaveme dva nebo ja sam!! Peca

    OdpovědětVymazat