úterý 29. dubna 2008

2 běžecké fáze, poprvé v životě

Ještě nedávno by mne vůbec nenapadlo, že se k této metodě profesionálů kdy uchýlím. Dvoufázový trénink pro mne pochopitelně není až takové nóvum. Konec konců, když má člověk v přípravě 3 sporty, trvale s jednofázovým tréninkem asi nevystačí.
Za všechno může, jako ostatně vždy, trenér. V neděli mi poslal přehled tréninku tak pozdě, že už jsem ho nepřečetl a svévolně jsem jel do práce na kole. Po návratu domů jsem chytil takový kopr, že na předepsaný běh už prostě nebyl morál.
Červík ale hlodal, nebude volná dvanáctka chybět? A tak jsem dnes ráno vstal a střihl si ne sice dvanáctku, ale aspoň desítku lehkého krosu. Jelikož jsem včera bulnul i plavání, dneska jsem se do toho lehce opřel a za 41 minut stihl 200 rozplavání, 10x100m kraul v 1:40 a 10x100m kraul v 1:45. Na vyplavání musela stačit stovka.
Přes den jsem se celkem držel s jídlem, nicméně manželka tradičně v takový den připraví něco zákeřného, jako třeba zapečenou brokolici s brambory, nebo jindy vynikající fazolovou polévku, případně, jako dnes, obojí:-). Tím jdou pochopitelně všechna dobrá předsevzetí do kopru. Asi mi ale fakt šibe, protože po kontrolo váhy jsem se lekl, uložil děti a vyrazil na tentokrát dnešní trénink, desítku s motivem 10x100.
Takovej su vzorňák. A jestli mě kurňa nikdo nepochválí, tož sem přestanu psat a basta:-D Jo a po běhu, než jsem se šel napít, to psalo 96kg.

6 komentářů:

  1. peknéééé, jen tak dál, ta 96 vypada dobre. IM

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý, to už za chvíli nebudeš superbachratý superprase. :-D

    Advid

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm tak to jses borec. Zacinam s tebou pocitat na sobotu. Ty snad tech 95 zvladnes :-D Peca

    OdpovědětVymazat
  4. Za chvíli z Tebe bude frajer libovej. :-D Kdy vůbec zařadíš nějakej odpočinek?

    OdpovědětVymazat
  5. Teda co se týká tréninku moc dobrý !
    Co blebneš s tou váhou, pokud tak budeš pokračovat, tak můj tip nevynde ! Doufám, že na víkend manželka nachystá na jídlo něco moc dobrýho a bude toho hodně :-D.

    OdpovědětVymazat