neděle 19. července 2009

13.-19.7 tak trochu tréninkový týden s endurainingem

Tento týden jsem příliš poslušným chovancem nebyl. Přesto (nebo proto:-))) se mi, myslím, povedl a zasportoval jsem si jako už dlouho ne.
Plán po Grafimanovi vypadal takto:
po 13.07. Volno 0:00

další plán dle ..



ut 14.07. Volno 0:00






st 15.07. P-KrZV 1:00






fáze 2 B-Komp 0:30

pořadí fází dle ..



ct 16.07. C-ZDV 1:10 C-RVR: 0x(4(5+5)+0) C-ZV2I: 0x(1(8+0)+0)




fáze 2 C-ZDV 1:10






pa 17.07. Volno 0:00






so 18.07. Race45-180 1:30

0,2-20-5



ne 19.07. C-ZDV 2:00 C-RVK: 0x(4(5+10)+0)





fáze 2 B-ZDV 1:00






Ovšem co se nepřihodilo. Už v pondělí bylo hezky, takže volno nevolno, hezky na kole do práce a zpět. Hezky zlehka na 126-ti tepech a lehkých převodech. I tak se ale průměr docela blížil třicítce. Prostě nádhera:-)
V úterý krásné počasí pokračovalo. Mně se podařilo služebku do Prahy zredukovat na call conference, takže znova kolečko. Tepy jenom lehce přes 130, dobré, dobré, flákám se:-).
Ve středu dodržím jenom klus ráno. Je sice krásně, ale mám povinnosti s rozvozem rodinky po doktorech a to bez auta nezvládnu. Nu což, ale nohy v práci svrbí celý den:-))
Ve čtvrtek ráno si odjedu ranní skoro padesátku úsekových kilometrů. Zafouká mi, ale tak si aspoň trochu zabouchám. Dobrý trénink. Cesta z práce zase celkem na pohodu.
Nad pátečním volnem dlouho váhám. Odpočinout si před závodem má možná cenu, ale závod je krátký, má být hnusně, možná se vůbec nepojede.... Tož se svezem aspoň do práce na kole. Jedu ráno brzo, protože večer se nezdařila kolegům akce, tak kdyby se něco ráno dělo, budu řešit místo spících. Můžu tedy jet po hlavní, je to krátké, rychlé a na pohodu. Zpět stejná trasa, protože se nedařilo a odjíždím z práce dost pozdě, kdy už je na hlavní celkem volno.
Večer mrknu na matematický model předpovědi počasí aladin a docházím k závěru, že do v sobotu do Morkovic pojedu. Což jsem učinil a Morkovského chlapa odjel.
Na neděli mám předepsaný výživný trénink s intervaly do kopce a následným hodinovým během. Předpověď moc nepřeje, domlouvám se tedy s panem Krejčím (můj trenér z Endurainingu, nejsem si jist, jestli jsem se už o něm zmínil:-)), že v případě nepříznivého počasí nahradím kolo s během jenom o něco delším během s několik intenzívnějšími pětiminutovými úseky. Ráno prší, ale po obědě se počasí vybere. Vezeme ale Marušku na soustředění, takže časově, i když počasí by to dovolilo, původní trénink nestihnu a tak volím jenom běh. Jelikož kolo měly být intervaly v kopcích, jdu běhat trošku do kopců, ať to nožky nemrzí. Proběhl jsem se fakt luxusně, cítil se výborně a i přes kopcovitý profil jsem uběhl 15km v tempu 5:54 při průměrném tepu 150. Po dlouhé době mě běh fakt bavil podobně, jako včera na závodě. Asi za to může i zvolna klesající váha, která se pomalu ale jistě odpoutává od dříve magické hranice 100kg (dnes ráno 98,5) a pomalu směřuje k další, jen o trochu méně magické hranici 90kg, po jejímž očkávaném prolomení někdy v prosinci se zase přestanu považovat za bachroně.
Celkově velká spokojenost s tréninkovým týdnem, který byl paradoxně pracovně dost šílený, ale zejména díky ježdění kolmo se mi dařilo negativní emoce nechat na cestě a domů jezdit dobře naladěný.
Tento týden už Praze neuteču, takže budu před Hulmenem odpočatý. Snad ten odpočinek nějak přežiju:-))

Žádné komentáře:

Okomentovat