neděle 24. května 2009

Enduraining, jak to funguje - jídelníček

Pokračování seriálu o mé spolupráci s enduraining.com je tady. V minulém díle jsem popsal, jak jsem se s nimi seznámil, jak se má člověk registrovat i jaké programy jsem si vybral.
Začneme jídelníčkem. Ten má poměrně jasná a striktní pravidla, denně obsahuje 5 jídel čili kromě hlavních i svačiny, které jsou asi největším zásahem do mých "stravovacích návyků". Kromě toho je samozřejmě jídelníček sestavován tak, aby byl naplněn správný obsah živin i vitamínů (kurňa zeleniny jaxviňa:-))) a zohledňuje tréninkovou zátěž. Kromě pravidelných svačin jsem zařadil ještě jeden prvek, který je novinkový a tím je doplnění sacharidů gainerem hned po tréninku. Nevím, jestli je to placebo efekt, nebo to fakt funguje, každopádně mi příjde, že lépe regeneruji (ale to může být i tím, že méně trénuji:-). Jejda, a zapomněl na ten úplně zásadní nový prvek, kterým je nepřežírání se a to zejména na noc, což má rovněž velmi pozitivní vliv na tréninkové a hubnoucí úsilí. Musím se také na tomto místě přiznat, že nejsem totálním otrokem jídelníčku, ono to totiž třeba na služebních cestách nejde přesně dodržet, ale snažím se, když už nemám přesně to, co je v jídelníčku, držet adekvátní kombinace. Čili mám-li rybu s bramborem, která není na jídelníčku, zařadím místo ní kuřecí prsa a hlavu si tím moc nelámu, nebo opačně či podobně. Rovněž jsem si domluvil a dostal povoleny 2dl vína na den, které mohu jistým způsobem přeskupit, rozumněj někdy vynechat, jindy přidat. Dobré s tím se dá žít. Pivo jsem omezil prakticky úplně, dám si tak 1-2 za týden, což proti loňsku ve srovnatelném počasí značí několikasetprocentní snížení konzumace:-), ale stejně tím trošku porušuji.

4 komentáře:

  1. Hmm. Tak koukám, že až zase budeš v Praze, tak na pivo a ty dobré smažené plněné olivy a papričky asi nepůjdeme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, jsem o krok za tebou, hanice

    OdpovědětVymazat
  3. no vidíš, tak ať se daří.
    2 Medvěd: mám sem tam povolenou výjimku, takže až tak černě to nevidím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Acá la tenemos disponible a pedido
    http://www.camisetasutbol.com/

    OdpovědětVymazat