pátek 15. února 2008

Italská specialitka

Představte si vychytaný trenažér. Elektronická regulace odporu konfigurovatelná z PC, tichý chod, možnost jízdy v prostředí virtuální reality..... No prostě výkřik moderní techniky.
Teď si představte, jak je to ve finále zrealisováno: motor s brzdou, na jehož ose je pověšen váleček z plastovým povrchem. Tělo motoru i s osou je přišroubováno na litinovém plátu a prostřednictvím dlouhého šroubu se dotláčí na plášť kola.....
A teď to příjde: šroub se dotahuje v součástce připevněné k litinovému držáku motoru. Tou součástkou je NÝT!!!!!!!! se dvěmi otáčkami závitu. Cca před 14 dny se mi nýtek povolil a začal se protáčet. Reklamaci jsem neřešil, nýtek trošku rozklepal a odjel pár tréninků. Dnes jsem ovšem objevil přítomnost právě dvou závitů. Ty se totiž po 14-ti minutách šlapání strhly. A je doježděno. Reklamaci řešti nebudu. Nechám to převrtat a navařit tam pořádnou matku.
Abych řekl pravdu, vždycky jsem choval poměrně silný despekt ke všemu italskému a domníval se, že svět kol je čestnou výjimkou. Kol možná ano, ale trenažérů jistě ne. Jak může na stroji s pořizovací hodnotou skoro 1000 EUR být na nejexponovanějším místě závit v subtilním nýtu se dvěma závity, mi prostě hlava nebere.
Kdybyste náhodou někdy přemýšleli nad trenažérem od Elite, kupte si Tacxe. Měl jsem to udělat taky.

5 komentářů:

  1. Jo hochu s italama nikdy nic, s tema byznys delat neda. nekolikanasobna zkusenost. proto bych si nikdy nekoupil ani to kolo. jednou to treba nad sklinkou proberem. IM

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, jak se to rika s italama u aut, ze by se mel ke kazdemu autu prodavat i jeden italskej mechanik:-D Vyjimku zrejme tvori jen Ferrari a Lambo(ktere je uz vlastne nemec) Jinak pokud vim JM, tak sve kolo castecne italske mas, nee? Jestli se nepletu tak jezdis campu:-)
    Ta je snad kvalitou vyhlasena....me osobne nevyhovuje hlavne po strance designu a pak ovladanim dualu, ale to je asi o zvyku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jj, právě campu jezdím už třeba 7 let a mám jenom ty nejlepší zkušenosti. Auta jsou jasná, stejně jako veškeré ostatní zboží. Měl jsem ale možnost si vyzkoušet pár věcí od Pinarela i Cinelli a zkrátka jsem si říkal, že kola jsou ta čestná výjimka potvrzující pravidlo, na trenažéry se tato výjimka ovšem zřetelně nevztahuje... V pondělí to snad bude opraveno.

    OdpovědětVymazat
  4. To známe takový opraváře, co vše opavují jen kladivem, pak to tak dopadne! :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem rad,ze jsem koupil Tacxe. :-)

    OdpovědětVymazat