středa 13. června 2007

Týden 4.-10.6

Tento týden byl naplánován jako vylaďovací, resp. odpočinkový, protože k ladění toho zatím moc není :-) Nakonec jsem odpočíval ještě více než jsem chtěl, ale nějak mám prostě porád moc práce.
Pondělí: jenom do práce a zpět na kole
Úterý: služebně v Praze a byl jsem tak marný z vlaku, že se mi ani nechtělo spát, takže jsem ještě večer klusl šestečku
Středa: v poledne zaplavání, resp. odplácání 1500 a v podvečer klus 6km
Čtvrtek: plánované volno
Pátek: neplánované volno, zatměl jsem v práci a večet už se mi nic před sobotou nechtělo
Sobota: Grafilit HIM
Neděle: stavili jsme se u našich zkontrolovat bazén a při té příležitosti zůstali na oběd;-). Děcka z vody prakticky nešlo odpárat. Já si místo rege běhu (věci jsem měl sebou) dal 3 regenerační Hoegaardeny a taky mi nebylo marně, dokonce bych řekl že mi bylo přímo příjemně.
Tabulka nakonec díky sobotnímu závodu nevypadá tak tragicky.


Km

Čas

Plavání

3,4
1:02

Běh

31,2

3:36

Kolo

151

5:09



9:46

Žádné komentáře:

Okomentovat