neděle 20. září 2009

Týden 14.-20.9., již méně odpočinkový:-)

Abych řekl pravdu, tak tento týden pro mne asi značí návrat do reality, protože přestávám věřit možnosti zaběhnout 10.10. desítku tempem 4:30. Řekl bych, že pro to mám dost důvodů, bohužel, převážně exaktních.
Plán vypadal takto:
po 14.09








ut 15.09.B-Komp1:00B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-LaR I: 0x(4(4,5+4)+0)




st 16.09.C-Komp1:20






fáze 2C-Komp1:20






ct 17.09.B-ZDV1:1






pa 18.09.Volno0:00






so 19.09.B-Komp1:10B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)B-LaR I: 0x(1(45+0)+0)




ne 20.09.B-ZDV1:40






V pondělí se volníčko hodilo, chtěl jsem stihnout zaplavat, ale neklaplo to.
Na úterý jsem měl plánované 1km úseky v tempu 4:30 a šel je běhat s Ondrou. Jakž takž to šlo, jenom je velmi deptající, když běháte kiláky na hraně a spoluběžec povídá a povídá, když potkáme cyklistu a tak si přidá, zařadí se přede mne a zase se vrátí vedle a furt mluví. Na otázku po tréninku, jestli se aspoň trochu zpotil následně odpoví, že trochu jo, ale kapku na zátylku najde až po 3 minutách a navíc jedinou. Ach jo, jsem fakt máslo.
Ve středu je plánovana cyklistika, předpověď slušná, cestu do práce i z práce jsem si pěkně užil. Zejména tedy tu zpáteční s krátkou zastávkou na decinku vína:).
Ve čtvrtek vytrvalost, tentokrát opět v podvečer, tentokrát s Lukášem, který mne doháněl a seběhl na mne kilák na 3 kilometrech, mít nabušené kamarády je blbé, ale člověk s nimi může přestat kamarádit, nabušený příbuzný jako Lukáš je jednou daný a nic s tím nenadělám:-).
Páteční volno jsem trošku okořenil po delší době plaváním, nějak mě to nebavilo, tak jsem vylezl po 1,5km.
V sobotu jsem měl klasicky již po 4-té 45 minut tempového běhu na 4:30. Rozbíhal jsem to opatrněji než posledně a snažil se dát prioritu na délku úseku před striktně dodrženou rychlostí. Jak se dařilo je vidět tady. Úseky trochu delší, tempo spíše 4:40 a ani o tom nejsem přesvědčen jako o reálném závodním tempu. No uvidíme příští týden na testovacích závodech.
Dařilo se asi takto. Po návratu jsem přímo vletěl do oslav manželčina a Maruščina svátku, čili regenerace nic moc.
Na delší nedělní běh jsem se těšil, ale po sobotě se mi vůbec nechtělo vstávat. Nohy bolely, byl jsem jak rozbitý, ale díky domluvě s Aldamanem a Baldou jsem se vykopal a na místo srazu v 7:02 dorazil. Upřímně řečeno, neběžet s Alešem (Balda dorazil zbaběle na kole:-)), tak to na mostě v Grymově zabalím a běžím domů. Místo toho jsme prima pokecali, takže jsem skoro zapomněl na bolavé nohy, kterým ani 18km nestačilo na trošku rozběhnutí se. Celkově jsem celou neděli v nějakém útlumu, v kině s dětma u G-Force jsem málem usnul a ani teď nejsem nijak čilý. Nicméně stejně půjdeme ještě chvíli ven natrhat našemu morčeti pár klasů kukuřice. Co kdyby se stalo agentem FBI jako jednotka G-Force? Pak by mělo být řádně živené a procházka udělá všem moc dobře:-)




4 komentáře:

  1. Ahoj, koukam, ze zrychlovani se dari dokonce i v case, kdyz uz jsi v rijnu, Milos musi mit radost :-) hanice

    OdpovědětVymazat
  2. čeho Ty si nevšimneš:-). Opraveno, díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou mám z tebe radost, nedělní běh byl super.
    A na grymovské kašli na tempo, jak to půjde tak to půjde, hlavně se předem nestresovat zda to zvládnu a v jakém tempu !! Poslouchej své tělo a úspěch je zaručen :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj.
    Taky jsem byla v neděli na G-Force a pro dospělého to byla opravdu horná nuda. Takže ospalý si nebyl z běhu, ale z mizerného scénáře :-) Peggy

    OdpovědětVymazat