neděle 25. března 2012

Vítání jara

Pravidelné tréninkové týdenní sumáře jsem sice zrušil, těžko mi to ovšem zabránit v troše pochlubení se, když se náhodou nějaký ten týden docela povede. A 1. jarní stál fakt zato.
Sice jsem aktuálně docela utahaný, ale příští týden bude sportovně malinko volnější, daleko pracovnější, vše je tedy v pořádku a rovnováze :-).
V pondělí jsem se moc těšil na hezky slunečný začínající týden. Ráno sice poprchalo, než jsem dojel do Olomouce, bylo ale po dešti a já před deštěm ujížděl, zbyl tedy čas na rychlé přezutí a krátký klus v parku. Po osmé už jsem bušil do stroje :-) a v podvečer se hezky projel při zapadajícím sluníčku.
Úterý se slunko ukecávat nenechalo a svítilo od rána, byť do mrazu, proti únoru ovšem takovému letnímu mrazíku.... Hezky třicítka ráno, přes poledne 2 kiláky v bazénu a večer malinko natažené kolo.
Ve středu jsem odjel jenom kolo do práce a zpět. Protože jsem ale ráno vstal a pohl, mohl jsem odpoledne před tanečkama stihnout 50km. Dobrý, sice už jsem večer sotva pletl nohama, ale samby, chachy, walzy a další radosti byly odkrouženy převážně k manželčině spokojenosti.
Čtvrteční ráno jsem se hodně pošetřil s tím, že bude trochu volnější jízda, takže pohoda. Mimo plán mě ale ukecal kolega na krátký polední klus, no jo no, když mě je tak lehké ovlivnit :-), cesta zpět už potom tak v pohodě nebyla. Ono 4 dny po třech fázích jsou pro nesportovce trochu náročné.
V pátek jsem měl řešit nějaké domácí záležitosti a zařídil si tedy půlden dovolené. Záležitosti se nakonec vyřešily samy a já se rozhodl půl den volna ponechat s pokořením první letošní stovky na kole. No krásně jsem se projel. Sice trochu foukalo, ale přejel jsem Sv. Kopeček i Kozlov, cesty po zimě utrpěly menší šrámy, než jsem se obával, velká spokojenost i únava.
Na sobotu jsem po pátečním delším kole zařadil volno. Vyjeli jsme s dětmi autobusem do Tršic a vrátili se zpět přes les pěšky na hodně, ale fakt hodně pozdní oběd s pár kiláky v nohách.
V neděli byli po kratší noci taneční operativně zařazeny již na 8. ráno (i již podle letního času) a protože quick stepové novoty pořád nějak neprotančujeme, lekce se natáhla na 2,5 hodiny.
Naše "koňařka" Maruška má odpoledne jezdecký kroužek v Majetíně, tak jsem jí naordinoval cestu tam i zpět na kole s tím, že jsem tam dojel s ní, vrátil se domů a lehkou oklikou tam dojel i pro ni a domů.
Celková čísla jsou ovšem zajímavá. Za týden jsem odplaval 2km za 38 minut, uběhl 14km za 1:20, protančil nějaké 4 hodiny a na kole objel 444km za 16:48.
 Z kola mám fakt radost, dokonce mám chvílemi pocit, jakoby to i malinko jelo. Do kopce zatím moc ne, ale ještě musí spadnout i nějaké to kilo, aby mělo smysl se bavit o kopích :-).
Tož ať jsme zdraví!

5 komentářů:

  1. Pěkně do toho jdeš! A když už jsi to naťukl, má ta dřina i nějaký vliv na tu váhu? :) IM

    OdpovědětVymazat
  2. Pri techhle objemech na kole to musi (pri normalnim stravovani) letet dolu jako krava...:)
    Jinak hezky, ja mam tento tyden nakole usmudlanejch 270, ale i za ne sem rad...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný Marťo, velmi slušný týden, jen tak dál. Taneční, to je celoroční záležitost ? A na jakém závodě tě letos uvidíme ?

    Ono, když přijedeš domů a pak sníš půlku husy se zelím a 10 knedlama, to pak tak rychle kila dolů neletí :-)). Holt má Martin doma výbornou kuchařku, a není línej se pořádně najíst :-).

    OdpovědětVymazat
  4. vliv na váhu se samozřejmě dostavil, již dále neroste :-).
    Nene, trochu kecám, jsem na dohled od metráku, ale ten poslední krůček mi furt komplikují nějaké akce. Není to sice takové drama, jak píše Alda, ale trochu se realitě blíží.

    OdpovědětVymazat
  5. No ja te sleduju pravidelne a ta 4-fazovka i kone s Maruskou me dostaly... navic takovy nadherny cislo 444, to uz neco naznacuje:). Jak vidim, jak se snazime, co to jde, prace-domu-prace, tak si myslim, ze se to nekde (pozitivne) projevi! Drzim palce! 12:)
    Jinak TT jsem koukal jsou tancem posedli, to se mi libi!

    OdpovědětVymazat