To jsem tak uvažoval, jaké kolo na zimu. Stařičký superior již odmítá řazení, brždění, revitalizovat se mi ho nějak nechtělo, tak jsem se díval po něčem jiném.
Požadavky byly jednoduché: maximální bezúdržbovost, řazení v nábě, optimálně dynamo v přední nábě.
Jsem tak natěšený hodit sem fotky, že si historku, jak se moje naděje na pořízení kola snižovaly, až jsem našel snad jedinou firmu na světě, která je ochotná prodat kolo i na podzim.
Hádejte, která to byla. První 3 si můžou rozdělit stupně vítězů:-)
Tož teda, nakonec mi dneska dorazil tento bike:
Takže se hezky představíme: Torain - C1 29er |
A pěkně z druhé strany |
Chvilku jsem uvažoval nad JecminekM, ale nakonec vyměkl |
rohloff a řemen, krása! |
cože, dynamo? Jo, dynamo! |
pohled zepředu |
řazení.... |
Jak se tak dívám na fotky, měl jsem zababranej objektiv foťáku. Už je vyčištěn, takže u pohádky, jak se na českém netu kupuje koncem srpna kolo s daleko drsnějším průběhem, než to bylo lóni se spešlem, přibudou ještě nějaké bez fleku, s rohama, košíkem, bezpečnostními prvky a dost možná už i blatníky.
No a to je pro dnešek všechno. Ještě musím nacvakat odrazky na špice, přidělat blikačky (dozadu jsem dráty z dynama netahal) a zítra už zase hurrá do práce na kole!
Jo a málem bych zapomněl, musím na tomto místě poděkovat paní Kateřině Duchkové z Duratecu, která se mnou měla svatou trpělivost, udělala mi opravdu luxusní cenu a to kolo je vůbec nádherné. Díky!
Koukam jako puk, asi uz sem dlouho nevocumoval v cykloshopech...;-) Krasny kolo tak at slouzi. Myslim ze Alda uz si mne ruce az u nej zase kolecko skonci...:-))))
OdpovědětVymazatPěkný kousek.
OdpovědětVymazatMoc pěkný stroj. Ten řemen vypadá fakt luxusně.
OdpovědětVymazatJeště, že si to nafotil odstrojené :-) S blatníkama a odrazkama už z toho bude "obyč" citybike :-) Každopádně gratuluji, že si vytrval a nevzdal si ten nákup. Určitě si z toho kola nadšený o to víc :-) Peca
OdpovědětVymazatNo prostě krasavec. To budou v sezóně výkony :-).
OdpovědětVymazatP.S. Tohle mi pane, asi, říkat nikdy nebude :-).
Rohloff je fajn, spolehlivej dobrej, ale nějak si nedokážu tohle kole představit v mínus 10C a v 25cm břečky. To je pak životnost sezonu dvě.
OdpovědětVymazatPak napiš, jak dlouho to vydrželo.
zdarec, rosťa
jenom detail - pedály nejsou platformy, ale ohrádkové :) platformy vypadají jinak ;)
OdpovědětVymazatjinak to celkem jde, jsem zvědav, jak to zabiješ blatníkama :)
2Alda: máš recht, je to kolo "na furt"
OdpovědětVymazat2rosťa: tak -10 ještě jde, do břečky ale jezdit nebudu. Přece jenom, bezpečnost především a sůl a sračky nemusím.
2Doom: blatníky jsou na zimu nutnost, že jo, ty tam na furt nebudou...
Když jsme u těch hraček...
OdpovědětVymazathttp://www.dcrainmaker.com/2011/11/my-totally-awesome-new-shark-blimp.html
:)
Davide dobrý, ale starý :-)
OdpovědětVymazatOpravdu krásné kolo, tiše a upřímně závidím :) Ať slouží!
OdpovědětVymazatTechnická, přední rychloupínák otočit na levou stranu. ;) Jako kolo je to krásný a ty technický věci paráda, ale je to takový kočkapes, ani zimák ani horák, takový něco mezi. Na zimáka bych nedával odpruženou vidli a terénní pláště, zase horáka bych viděl na celobrku. Ale to byl asi záměr, že jo?
OdpovědětVymazatmáš pravdu Pavle, akorát já tomu neříkám kočkopes, ale crossover:-)
OdpovědětVymazatChtěl jsem zimáka, se kterým by se dalo vyrazit bez nějakých zásadních omezení do terénu.
Recon je dostatečně jednoduchá a levná vidla, aby zimní provoz ustála a kdyby to vypadalo, že má problém, nahradím ji pevnou. Tlustý gumy se budou hodit i v zimě. Přijdou mi daleko lepší než nějaké hladké Schwalbe Kojak nebo něco podobného.
Tak jak je, to kolo přesně odpovídá mým požadavkům a ty na nějakou "žánrovou čistotu" kašlou :-)
jo ještě add technická: proč upínák vlevo? Na té straně je kotouč, přijde mi lepší, mít upínák na protější straně.
OdpovědětVymazatUpínák dycky vlevo. ;) Na zadním ho máš taky vlevo a je tam kotouč.
OdpovědětVymazatJeště bych z nostalgie umístil do článku fotku Superiora. Prosím. :)
OdpovědětVymazatkde ho mám na zadní straně ani nevím, bo přišel upnutej už z Duratecu, přední kolo jsem ale nasazoval já. Tak ho vzadku taky předělám doprava :-).
OdpovědětVymazatToho supa Ti vyfotím:-)
Nevím jestli si ostatní všimli, že je to 29" v textu jsem to nenašel a z fotek jsem to nepoznal (ani mě to nenapadlo :-) ). Až bratr mne upozornil.
OdpovědětVymazatJinak upinák vzadu dat vpravo si můžou dovolit jen borci s rohlíkama :-P:-) Peca
Jojo, jak píše Peca, u rohlíku si můžeš dávat upínáky jak chceš. :) Bledá závist. :-D
OdpovědětVymazatprezidente, popisek hned 1. fotky Ti nestačí?: Takže se hezky představíme: Torain - C1 29er
OdpovědětVymazatMně to přišlo jasné. Jinak se omlouvám za bordel v rychloupínákách, nikdy jsem to neřešil a vůbec jsem netušil, že existuje nějaký stranový standard :-)
Jo vidíš :-D popisky u fotek jsem nečetl, na fHD už je to strašně pidi text :-P:-) Jinak upínáky si každý dává podle zvyku, teda aspoň já :-)
OdpovědětVymazatMaňa říkala, že rychloupínák vlevo je spíše norma pro silničáře jezdící v balíku a to z důvodu bezpečnosti.
OdpovědětVymazata v čom ta bezpečnost jako spočívá? Že se nezaklesnou upínáky do sebe?
OdpovědětVymazatMáš pravdu předsedo...
OdpovědětVymazatTo Dynamo SON Delux je slušnej kouř ! Taky si ho plánuju i s tím světlem SON Edelux . Z toho Dynama se dá slušně nabíjet mobil , vysílačky i Navi. Jen jsem se chtěl zeptat jak hodně to Dynamo při jízdě brzdí a zda se dá při jízdě vypnout , či zapnout . Ahoj - Erik
OdpovědětVymazatDynamo dává 3W, takže žádné velký výkon. Já ale nemám dynamo od SONu, ale Shimano XT, SON mi přišel už zbytečně drahej. Výstupní výkon je stejný, cena zhruba poloviční. Odpor tam trochu je, ale žádné drama, nedokážu to asi nějak objektivně posoudit. Neřekl bych, že ho vnímám.
OdpovědětVymazat