neděle 27. ledna 2008

2008 týden 4 (21.-27.1)

Pro tento týden vypadal běžecký program následovně:

Pon- klus 12km na 145/´
Ute- klus 14km na 150
Str- volno
Ctv- klus 8km na 145/´
Pat- delsi klus 17km na 155/´, zaver poslední 3km vystupnovat
Sob- volno
Ned- volny klus 8km na 145/´

V zásadě se mi ho dokonce podařilo dodržet.

V pondělí ráno běh, v poledne plavání. Docela dobré:-)
V úterý ráno běh a protože se mi nechce do vody, sednu aspoň večer na trenažér.
Ve středu razím na dvoudenní služebku do Prahy. Program nabitý od rána až do večera. Jelikož mne čeká ještě schůzka o půl deváté večer a stíhám se ubytovat po sedmé, jdu si dát osmičku o den dříve. Pobíhání po Pankráci mne otrávilo a balím to po 6-ti km. Ještěže jsem šel. Původně plánovaná pracovní schůzka v hospodě se pěkně zvrhla, takže ráno nebylo na běh ani pomyšlení.
Čtvrtek stál vůbec za houby. Celý den schůzky a nachlazení jako hrom. Domů se vracím po desáté večer, utahaný jako kotě a jasným náběhem na brutální rýmu.
To se v pátek potvrdilo. Vstal jsem oteklý, zasoplený, neviděl na oči, takže jsem zůstal doma. Před polednem se mi začalo dělat lépe, tak jsem si řekl, že přece nevynechám trénink. Vyběhnu a uvidím, když to nepůjde, půjdu domů, když jo, prima. A šlo. V závěru jsem dokonce zvládl přidat a běžel 15km včetně rozklusu za 1:22:20 při průměrném tepu 156. Nemoc je asi zažehnána.
V sobotu ráno razím opět směr Praha, tentokráte na školení do Říčan. Protože to večer vypadá zase na hospodu, jdu si po tmě zaběhat v okolí Říčan. Hrozný vítr, neznámé prostředí, zkrátka nevytáhnu tepy výše než na 142 tepů v průměru. Hospoda se sice nijak zvlášť nezvrhla, ale už v průběhu mne začínalo bolet v krku a ztrácel jsem hlas.
Nedělní ráno je hrozné. Bolí mne v krku jako blázen, nemůžu mluvit, smrkám jako šílený. Ještěže zpět neřídím. Večer už je mi trochu lépe, ale i to znamená, že je mi zásadně mizerně. Jestli se stav do rána nezlepší, budu muset vyrazit k doktorovi. Uvidíme.
Tabulka je tedy skromnější.

3 komentáře:

  1. Jak vidim tak se virozy nevyhybaji ani ironmanum. No asi to ted radi pekne. Preju brzke uzdraveni, at nemas nejaky treninkovy vypadek. Kazdopadne odtrenovat jsi stihl slusne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, konečně mám po dlouhé době o kilometr víc:-) Dej se dohromady, ať to zase obrátíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, když už viróza skolí i tebe to je co říct, že by chřipková epidemie a nebo ti nesvědčí Pražský vzduch? Ale i tak jsi toho naběhal docela dost. Hlavně se uzdrav, abychom mohli o víkendu společně vyběhnout :-).

    OdpovědětVymazat