neděle 9. ledna 2011

Výjimečně týdenní souhrn

Sice jsem na týdenní přehledy rezignoval, protože mne jednak nebaví je psát, druhak dost silně pochybuji, že někoho baví je číst. Ono je to stejně většinou o nedodržování zásad, vynechaných tréninkových jednotkách, nezvládnutých jednotkách případně o následcích zvládnutých jednotek :-).
Tento týden se mi ale nad očekávání povedl, tak se mimořádně trochu pochválím. Ostatně nikdo mě nepochválí tak hezky, jako já, že jo.
V pondělí se odehrála 1. velmi zajímavá věc a to plavání. 1. od závodu na Lipně v půlce prázdnin. Sice jenom půl hoďka v polední pauze, ale každý začátek je těžký. Večer jsem si ještě sedl na kolo a dal si hoďku a půl trenažéru. Asi po hodině mne pořádně vystrašil powertap, který přestal fungovat. Naštěstí se ukázalo, že problém je prostý: každé zařízení na baterku holt tuto časem vybije, uff.
V úterý jsem stejně jako v pondělí nevstal, vůbec mám v poslední době značné problémy s ranní morálkou, kdeže časy 2007, 2008 jsou. Ono se mi stejně do běhu zatím moc nechce. Kotník je pořád občas cítit, tak ho nebudu dráždit. V poledne jsem zopakoval plavání (už druhá jednotka v týdnu, tý jo) a večer jsem si zopákl trenažér. Lehkou hodinku s kadenčními úseky.
Pravidelná středeční Praha značí volný den.
O čtvrtku jsem už tento týden psal, čili jenom suma sumárum ráno poska, v poledne plavčo a večer trenažér.
V pátek jsem chtěl fakt najisto vstát, ale dopadlo to všechna rána tento týden, čili prdlačku. Večer jsem si dal aspoň pro formu hodinku na trenažéru, ať jde aspoň váha trošku dolů. Novoroční maximum 107 je už přeci jenom přeháňka a večerní pohyb před spaním místo vína a sejra je celkem učinná metoda:-)
V sobotu to vyšlo na další dvoufázový den. Teda nebyly to ani tak dvě fáze, protože k tréninku jsem se dostal až odpoledne po návštěvě filmu "Já padouch", který děti totálně nadchl. Nejdřív jsem si lehce zaposiloval, dal salátek a nasázel tam pár silových intervalů na trenažéru, jak to má velké E rád.
V neděli jsem fakt chtěl jít ráno běhat, ale v sobotu večer jsme si otevřeli tak dobrou bílou rulandu, že jsem u ní seděl skoro do půlnoci, ráno tedy opět neklaplo a místo toho jsem se pěkně válel v posteli, taky dobrý. S ohledem na hnusnou inverzi venku a Matýskovo silné nachlazení vyhlásila manželka pyžamový den, který jsem narušil jenom dalším cyklotréninkem na trenažéru, tento týden v pořadí šestým, celkem psycho že? Původně jsem chtěl jet 2 hodiny ZDV, ale dnes už mě to fakt drsně nebavilo, tak jsem to po hodině dvacet zabalil a tím nedosáhl o 22 minut na 12 hodin za týden.
I tak jsem ovšem spokojen, myslím totiž, že maniaků, co odtrenažérují za týden 7,5 hodiny není za tolik.
Každopádně příští týden už snad začnu i vstávat :-)

9 komentářů:

  1. Neboj, občas si někteří o psychotrenažéristech i přečtou:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, týdenní přehledy si čtu:-) trošku motivujou a inspirují;-)
    Vašek

    OdpovědětVymazat
  3. No hele - týdenní přehled :-))
    Pěkný výkon! Držím palce ať Ti to odsejpá a bez problémů.
    Martin

    OdpovědětVymazat
  4. Venku je tak pěkně a ty furt hniješ doma :) Je tady jaro, tak šup najíždět ;) IM

    OdpovědětVymazat
  5. v polabí je Michale asi hezky, i trenér něco takového psal. Nicméně u nás je hnusná inverze, mokro a v tom já nejezdím. Jsem prostě cyklista do hezkého počasí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To víš, že se to čte. Hlavně ten tvůj, vždy je v něčem zajímavý :-). Pěkně bušíš, jen tak dál :-).
    Ale 6x v týdnu trenažér to už chce výdrž :-).
    Teď už je sníh pryč tak vyzkoušíš i běh ne ?

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ctu, jeden z nejvtipnejsich a tedy mych nejoblibenejsich blogu. Kdyz v pondeli rano neni nic noveho jsem smutnej:) Příhody z Moraviamana, Jak se Vam rozbila mycka na vanoce, Ples vinare Jakubik, a 105kg to uz definitivne staci patri mezi nejoblibenejsi:) VTT

    OdpovědětVymazat
  8. od kolobky...dívám se sem až teď takže kontakt na mě petr.spurek@seznam.cz ... nějak špatně čtu, je to 7,5 hod nebo skoro 12 hodin... mě to vychází na sotva 7-9 hod týdně, ale bez plavání, co druhý den běh na asfaltu 18 km = a nohy díky masti drží! no a na vlašimsku co druhý den běžky, ještě nedávno šlo parádně bruslit kamkoliv, že jsem i dnes vstal, že půjdu ale drží se to na nule a to je jen klasika alespoň -1 by to chtělo... co se týká té masti vyplatí se mě kontaktovat, trochu masti ze svého můžu dát stranou jako vzorek a někde nechat k vyzvednutí na vyzkoušení ... mějte se ... ale rychle odsud pryč, nepůsobí na mě dobře psychotrenažérista, já ten přístroj naštěstí nemám a nechci se nakazit, takový masochista nejsem :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já to mám taky tak. Link jsem už před lety poslal kamarádům a bavíme se skvěle. Ono vůbec rozpohybovat půl druhýho metráku ke sportu a nerozvalit kolo nebo ergo, to chce fištróna.
    Ječmínek má ale můj obdiv: já bych to při jeho chuti k jídlu a váze nezvládl. To tělo nemůže dlouho vydržet, něco musí prasknout, jako u těch našich karboňáků.
    Chlapiska, zdarec všem! Zdraví Marek z Brniska

    OdpovědětVymazat