úterý 4. listopadu 2008

2008 týden 27.10.-2.11.

První mikrocyklus prvního mezocyklu makrocyklu 2009. Na tento úvod jsem se těšil od minulého čtvrtku, co jsem ho vymyslel:-). Pro nadcházející sezónu jsem se rozhodl ponořit se do literatury a podle toho stanovit nějaká globální pravidla. Zatím jsou velmi vágní, protože až tolik jsem se tomu nevěnoval, nicméně pomalu je propracovávám do nějakého detailu. Zatím jsou pravidla jednoduchá, pomalu přidávám v běhu, udržuju plavání a snad už brzo začnu s trenažérem a nějakým posilováním. To je vůbec bolest, před dvěma lety byla posilka přes zimu alfa i omega mého zimního sportování a teď se k tomu prakticky nedostanu.
V pondělí pokračoval prodloužený víkend na Karlově. Kotník sice nebyl stále v pořádku, nicméně další zahálka už by mne asi zničila, takže jsem zkusil vyběhnout na Mravencovku. Trasa má tu výhodu, že je asfaltová a riziko zvrtnutí kotníku je minimální. Převýšení ovšem není zcela zandbatelné:-)
V úterý ráno jsem s iMravencovku zopakoval, tentokrát ovšem volněji, protože se přidal i švagr se skorošvagrovou. Sice jsem jim utekl, ale ne o moc a seběh jsme dali společně.
Ve středu jsem Prágloval, takže volno.
Čtvrtek byl pouze ve znamení plavání, stejně jako pátek, to jsem se ovšem ještě večer dokopal na trenažér, ovšem po 20-ti minutách mi vytuhl soft, čímž se odpor nastavil na nula a já po uvedení notebooku do přijatelného stavu už neměl sílu pokračovat v tréninku.
V sobotu ráno jsem zvládl 20km běh, po návratu z něj mne ale čekala zpráva o tragédii v rodině, která mne v první chvíli naprosto odrovnala. Museli jsme zrušit plánovaný večírek a i nedělní program vzal s výjimkou klusu k rodičům za účelem vyzvednutí dětí za své.
Celkem to ale zase tak tragické nebylo a plán běžeckých km v 1. týdnu jsem dodržel, pěkných 45km, jak je možno ověřit v tabulce.

3 komentáře:

  1. Hmm uz jsem myslel, ze ses minulej tyden flakal, kdyz tak dlouho trvalo sem dat prehled, ale vidim ze jsi k tomu mel duvody. No kazdopadne musim uznat ze se vubec neflakas a pristi rok si na tebe fakt budu muset dat pozor i na sprintech;-) Peca

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sláva, přípravu na příští sezónu jsi zahájil to je velmi dobrá zpráva. Teď už jen vydržet, nepolevovat a pomalu stupňovat zátěž :-).
    A to jsem se chtěl k ječmínkovi v závodech aspoň trochu přiblížit, budu muset moooooc trénovat, aby to byla pravda.
    Peca: zase nepřeháněj, od takovýho divočáka jako jsi ty, to je, ale pěkná lichotka :-).

    OdpovědětVymazat